Monday, September 6, 2010

projek mega hari ini :)

hari ni bangun pagi seperti semalam juga, rumah sunyi sepi yang hanya ade bibik aku je. alaa, macam semalam tu. mak aku mule2 ade, lepas tu dah takde. die keluar bersiar2 katanya :) tak lame tu, kakak aku bangun. so, aku bertemankan die.

abg pilah dalam kereta. die tunggu kitorang ? patutnye hari ni kitorang pegi shopping sakan raya. tapi, semalam dah pegi. jadi, hari dah tak jadi nak pegi. tapi, babah lupe nak cakap ngan abang pilah yang kitorang tak jadi pegi. so, dari pagi die tunggu luar rumah. haihh, kesian pulak. aku ngan kakngah takut nak keluar dan ckp ngan die yang kitorang tak jadi. sian r die enn. takkan nak balik tangan kosong je. nak kasi minum, puasa puasa. so, kitorang segera kejut babah :P mereka borak borak hal ehwal orang dewasa zaman kini kut :P

kawan babah baiki aircond datang. so, seluruh rumah dorang buat kerje. kitorang tak tau nak duduk mane dan bosan kerana tidak boleh melakukan apa2. jadi kami tangkap gamba dan duduk setempat haha !

ari ni, babah jemput ramai kawan die berbuka dekat rumah. so, kitorang pun pergi beli belah. ibu tulis list2 barang nak beli.


ibu call : beli bawang goreng skali ye, anak perempuan :)


balik2 je, nisa dah ada tugas yang menanti :P

  • manakala ibu dengan bibik sedang memasak di dapur. banyak gak makan aku hari ni. menu menu nya :

* mee hun sup tulang

* gulai ikan

* udang merah (jangan melantak ini fathia)

* ayam rempah ape ntah

* sayur ?

* domino's (pembelian di saat2 akhir)

* bubur candir dan banyak lagi


tugas aku :

Photobucket

tibe2 je plak aku en yang ambil gamba. ye lah, aku tak mahir mane gune camera ni pun. HAHA. ni bajet2 asyek2 tengok zahira shaheera je yang gune ;P

so, hari aku macam penat je, tido awal ! tetamu belum balik aku dah tido. pastu, bangun pun awal lah dalam pukul 12 dan sampai sekarang tak boleh tido dan manusia di muka bumi ini sume sudah tido.

No comments: