Monday, September 6, 2010

fathia berdoa :)

aku tak sabar nak tunggu hari esok tiba. segera lah siang menutup tabir malam. menyinari hari esok yang bakal tiba :P

message sent : babah, esok boleh tak yaya nak keluar dengan kawan yaya. pegi KL. pastu, berbuka same2 sekali dengan diorang?

answer : k

sebenarnye, jawapan 'k' daripada babah aku lebih kepada tidak menyenangkan aku. takkan begitu mudah? tanpa "keluar dengan siapa?" atau "ade duit ke?" jika tidak pun "naik ape?". jadi, aku kene tanye balik lagi sekali untuk mendapatkan kepastian yang lebih pasti.

berdoa :
  • 'k' oleh babah membawa maksud kebenaran untuk aku keluar esok direstui dengan sepenuh hati :P
  • keselamatan terjamin pergi dan pulang
  • aktiviti berjalan lancar seperti makanan yang ingin dibukakan sedap2 belaka. haha :D
  • cuaca sentiasa mengizinkan :)

amin :)

No comments: