Sunday, September 5, 2010

mengira telefon kecemasan

apa itu telefon kecemasan ? alaa, senang je, kau orang pegi lah mana2 lebuh raya terhampir, pastu tepi jalan tu mesti ade kotak kaler oren ade gambar telefon. tu lah telefon kecemasan !

aku dah tak sabar dah nak balik kampung berjumpa sanak sanudara, atok nenek :P tadi, ibu suruh call nenek. aku pun call lah. aku hanya seorang pembawa berita yang kitorang akan balik sehari sebelum raya. takpe, asalkan balik suda lah kan :) berbalik kepada cerite telefon kecemasan tadi, aku juga sebenarnye dah tak sabar nak kira telefon kecemasan tu. sebab sebelum ni, kalau balik kampung, adek bradik aku sume akan lumba2 kira telefon kecemasan tu. macam dah tade keje lain plak nak buat :P

projek mega rumah hari ni. takde ape sangat. cume, babah jemput kawan2 die makan dekat rumah. so, menu special hari :) dan ade beberape peekerja babah datang rumah untuk membetulkan aircond2 kat rumah ni. aku gembira jugak lah dengan kehadiran dorang. boleh lah baiki aircond bilik aku tu. entah macam mane adik aku gune aircond tu sampai rosak :D

No comments: