Saturday, September 4, 2010

biology pencetus idea :)

sehari sebelum hari jadi along :

aku runsing. esok hari jadi awak, tapi yaya tak boleh buat ape pun. so, malam tu, runsing2 pun fikir exam lagi. aku bace biology. muat turun segala fakta ! download, save, print ! siap photostate ! :P

bace2 yang implantation tu kan, so, tercipta lah satu idea bernas ! maka, terbentuklah sekeping kad hari lahir yang kecil sebelah ni untuk along. HAHA :D aku memang buat kecil2 je, sebab nak lukis besar2 pun, tak sempat nak gilap bakat lagi :P tapi, aku rase macam cun je aku lukis ni. sampai sekarang aku tak bagi lagi kat abang aku. aku rase sayang pulak nak bagi. so, aku simpan je dalam file hidup mati aku. thanks to nadiah, die macam bagi dorongan bagus je dekat aku. 'awak komen, pencarian cacat cela, dan pemerhati'

3 comments:

nadiahbs said...

tetibe pulak sy nmpk kepale die mcm alien haha

fathia azalin said...

oi oi
over komen ar nih!
haha

nadiahbs said...

haha takpe la.
mase tu cell x develop abis lg.
haha