Saturday, September 4, 2010

berjalan di kota raya ku

bangun pagi hari ni. boleh kate awal jugak r sebab orang rumah aku sume tak bangun pun lagi. dalam pukul 7 macam tu, yang ade bibik aku tengah kemas2. so, aku pun keluar dan bermain basikal sebentar dengan memakai seluar tido? hurmm..

lepas tu, aku study sekejap dan online sambil menatapi kebosanan. tibe2, ibu panggil untuk keluar!

jadi kami pun keluar membeli barang2 ! ermm, aku nak tanye, selendang aku pakai tu, style yuna ke? HAHA aku tak faham ar seorang kawan aku ni kate ape. dah tu, boleh la main2 kutuk sekarang :P


keluar hari ni agak penat jugak. aku rase sejak masuk asrama ni aku dah tak berape nak aktif berjalan. sebab aku terasa penat sangat2. dah lah ramai orang. musim perayaan memang melecehkan ! mase tu aku tibe2 rase nak emo :P kami berjalan2 tapi aku plak tak tau nak beli ape. haha

paling hot sekali mase ni :

BMI : 20.3

ini IDEAL !

pastu, kitorang jalan2 lagi dan terus berjalan. haihh, kenape aku malas sangat nak cerite ni. tapi, yang pasti, kitorang berjalan lah. dan lepas tu, BALIK :)

kau orang patut lawat blog ini : http://www.khairunnisaazalin.blogspot.com/

cerita panas !

No comments: