Friday, September 3, 2010

fathia hari ini :)

bangun pagi terus online. online. online lagi sampai adik aku balik sekolah. bile mak aku tanye, siang tadi buat ape? aku jawab "online". pastu, mak aku tanye lagi "lagi?" aku jawab "online" kalau mak aku tanye lagi "online je?" aku akan jawab "ye ibu, hari ni yaya online je sepanjang mase" HAHA

aku online tempat rahsie aku hari ni. sebab aku tibe2 terase sedih :P nak kate PMS, mengikut kitaran. jauh sangat ! tak pe, biar aku sorang sahaja yang tau :P haha

selain dari online sahaja hari ni. aku ikut mak aku pegi negeri sembilan. amik fathi balik dari sekolah. lame gile lah tunggu die. aku sempat jalan2 dalam sekolah die. tak de orang langsung. tibe2, datang seorang uncle muda. die tanye "balik raye?" tapi, nada tak macam tanye pun. so, aku senyum je. dan2 je die boleh tanye lagi "balik raye ke?". aku segera cakap "ya!" erkkmmm.. gile ! dah kalau nak balik sekarang, mesti lah balik untuk raya kan? haihh..

ouhh yaa ! aku dah ade spek raya ! haha spek aku patah. aku tido dengan spek skali. aku sedang mencari mimpi yang nyata :P

tengok nih. semangat gile. sempat2 je aku terus capai tudung untuk tangkap gambar dengan spek baru. kali ni aku beli yang simple gile, murah sikit dari yang dulu dan selesa. aku mintak yang murah kat orang tu, dengan harapan tahun depan boleh beli yang baru lagi. HAHA . ye arh, sebab nye, spek lame aku tu baru buat tahun lepas dengan harga yang mahal. tapi, aku bosan lah pakai spek same je :P sebenarnye aku berharap agar ibubapaku dua orang pengecop duit *kurang asam gile*

No comments: