Friday, July 16, 2010

pagi pagi :)

azan bibik berkumandang. tapi, adik aku ni tak bangun2. so, lepas smayang2 dan breakfast aku makan sorang2. makan kek swiss dengan ice cream. suare mak aku ngan adik aku tak dengar lagi. tak lame tu baru lah dengar suare adik aku yang dah lambat pegi sekolah. gelabah lah gile adik aku tu. dengan kerje sekolahnye pun baru nak buat. hampeh gile. so, aku tolong2 sambil sambung makan.

eihh, tibe tibe je rase rindu tu datang nak skolah sini semule. sebabnye, kalau dulu, aku ee ngan nisa memang slalu lambat pegi sekolah. aku ni memang pengawas yang tak makan saman jugak ar dalam datang lewat ni. ahha. dulu, kadang2 aku tak sempat nak bersiap mak aku dah masuk kerete. aku pulak, bawak tudung, tie, kasut stoking sume sumbat dalam kereta. dalam kereta baru lah bersiap dengan betul. perit kalau hari isnin, kene pakai kemeja. panas. perasaan jantung berdegup laju tu dah cukup mengeluarkan rase panas ni pulak kene pakai blazer lah sume. dasyat jugak lah zaman tu :P cerite akan lebih perit lagi bile aku dah lambat. dan aku terpakai seliper, terlupe nak sumbat masuk kasut dalam kereta. hahah! mase tu aku terpakse berlakon yang kaki aku sakit. haihhh, memang jahil betul. lebih dasyat lagi, bile baju terlupe nak gosok dan memang kritikal gile dah kelambatannye. mase perhimpunan aku akan curi2 masuk dalam makmal KH untuk menggosok. huhu! bodoh betul! mase tu mesti ade kawan untuk check line clear ke tak :P hurmm, dasyat2. zaman jahiliah kann..

sekarang dah tak macam tu, lebih teratur :) kirenye, kalau nak buat isteri pun, dah lulus lah kut. HAHA

ouhh yaaa.. aku nak pergi sekolah ee dah. nak siap2. tapi, nak pakai ape aku pun tak tau. mak aku kate ta boleh pakai jeans? dann mak aku suruh pakai baju kurung? haha. tak mungkin. aku tetap akan pakai jeans :P

No comments: