Friday, July 16, 2010

teknik ampangan :)

terase kagum pulak tengok2 bengkel kat sekolah ee. dasyat r besar2. kerete2 pun. budak2 repair. cehh.. hebat lah tu. bile aku ngan ayah aku masuk sekolah, kitorang jumpe cikgu, ayah aku tanye mane kelas PPN 2? cikgu tu terpinga pinga. seakan akan bermonolog dalam hati "kat sekolah kite ni ade ke kelas PPN 2?" haha! dah tu, cikgu tanye pulak budak sorang ni mane kelas PPN 2. ngeh ngeh. budak tu pun pelik jugak. last2 ayah aku kate, kenal tak fathi? lepas tu, semue orang kat situ, sampai yang perempuan2 pun serentak berkate "ouhhh, fathi azalin ke?" wahh, mase tu aku kate dalam hati, ni kire famous lah ni? haha. rupenye, ayah aku yang terlupe name kelas die. ape haa name kelas die. aku pun dah lupe. so, budak laki tu pun offer lah tunjuk kelas ee. dasyat r selok2 belok sekolah die macam boleh main nyorok2.

dekat kelas, ee sengih2. tak boleh belah. pakai vest ajk asrama :P power lah tu? haha so, kitorang pun buat lah ape yang patut. borak2 dan kasi barang2 yang kitorang beli. babah nak jumpe cikgu ade lah satu cikgu yang die kenal. tapi, cikgu tu takde pulak. die keluar, so, hajat tak kesampaian. ee tunjuk bot solar yang die buat. haha! maju lahh. so, bile dah lame sikit dekat sekolah tu. kitorang pun pulang. berenti makan roti canai dlo skejap :P

1 comment:

Lin said...

hanya ibu yang prihatin sahaja yang tahu kelas ee iaitu...EE2...seorg bapa pun tak ingat kelas anak...apa nak jadi ni....dunia...dunia....