Thursday, July 15, 2010

hari kepulangan

'PERHATIAN KEPADA FATHIA AZALIN DAN MUHAMMAD AMSYAR, SILA KE ASTAKA SEKARANG JUGA'

aku terlambat tadi. cikgu jat dah tunggu nak hantar pegi airport dah. tapi, due2 orang pun lambat. mase dengar je pengumuman tu, aku rase macam gelabah pluss excited terlampau. bese lah kann, nak balik :P mase tu, sekolah dah sunyi. ramai yang dah balik. mane tak nye, lepas rehat je, coaster dah ready dah.

so, perjalanan agak biasa. cikgu jat belanja keropok lagi dan drive thru mcD. kenape die mesti terlampau baik? haihhh.. aku cukup bagus hari ni. berjaye memegang due air bersaiz besar masuk dalam kapal itu :D macam pelik gile je.

so, ibu dengan alang amik aku hari ni. terus pegi SEMESTI. aku semayang2 dan bertemu rakan2. sempat jumpe, mashi, nabil ngan fad. boleh boleh lah dorang tu sihat je.

tadi aku pegi klinik, merawat luka di kaki yang tidak sembuh2. doktor itu cool. entah kenape aku rase gembira untuk menghadiri appointment esok. gaga. padahal, aku sepatutnye gementar dan takut untuk buat sedikit minor surgery keatas ibu jari aku. tapi, aku sanggup terime ape saja asalkan, cepat cepat lah sembut. dah tak sanggup aku nak tahan.

esok pagi aku akan pegi sekolah ee dengan babah. untuk ambil report card die. so, tadi aku ibu ngan babah beli2 barang untuk bwk kasi die esok. sempat lah jugak gaduh2 nak beli gel jename ape lah, sabun ape lah, makanan... haihhh. last2, beli je mane2 yang rase ok. haha !

so, jumpe awak esok lah ee :)

No comments: