Tuesday, June 8, 2010

ym-ing

kali ni aku online dengan penuh kegembiraan :D hehe mule2 aku borak dengan nadiahbs dan ape yang dapat aku selami ialah dunie ini seakan akan kecil. pusing pusing lah sejauh mane. alih2 jumpe jugak orang yang same.

pencarian manusia terbaik :

ramai gile aku mintak tolong untuk share top up seringgit. tapi, semue nye mempunyai aral melintang. huh? masalah2. akhirnye, datang lah seorang penyelamat terulung dunie : muhammad faisal. jutaan terima kasih buat kau :) aku sangat berterima kasih, terharu dan kagum :P

lepas tu, borak pulak dengan amsyar. bla bla bla. ouhh, die memang pelik. die buat aku cerita banyak dan membuka mulut seluas luasnya x

lepas tu borak pulak dengan nabil sampai die naak gi ikut ayah die gi smayang subuh dekat surau. memang sejuk lah perut mak kau mengandungkan kau 9 bulan bil. aku kagum ye, kagum :P

No comments: