Wednesday, June 9, 2010

times square :)

selepas berbincang bincang. aku keluar dengan kawan hari ni. shima tunggu dekat ktm serdang. yang aku ni pulak pegi biarkan die tunggu lame gile. hehe. sorry lah shima. mase naik train, masalah betul. kene tukar tren lah sebab kl cntral ade masalah elektrik. haihhh.

sampai dekat TS, aku dengan shima jalan2 dulu sambil fikir kan ape tujuan sebenar kite sume plan ke mari :P tak lame tu, baru lah amsyar dengan hairul muncul. amsyar kate die boleh kenal shima dari jauh! hebat lah! haha *jahat* lepas tu, kite sume pegi makan dekat food court. mase ni aku boleh kate yang aku lapar sangat2 tapi takde lah sampai sanggup makan botol air sebab hairul takut aku lapar sampai makan botol air. dasyat2.

memang aku keluar ari ni rase sangat blurr lah. entah la kenape. aku nak order makan pun sampai aku tak tau nak makan ape. last2, amsyar yang tolong kasi kate putus. so, aku makan je.

lepas tu, baru lah kitorang tengok wayang. syaza pulak baru je datang. so, kitorang tengok sekali. entah aku pun tak ingat ape tajuk die. tapi ade perkataan "kecoh" haha. nabil berlakon. aku senanye tak berape nak faham lah cerite ni. aku gelak je bile part2 yang aku rase lawak. kadang2 aku rase macam aku gelak sorang. haha. lantak lahh. cerite melayu selalu pelik pelik

lepas tengok wayang, cari alif dengan kawan die punye lah susah. mahu pulak kau nak main nyorok2. haha! senanye, mase die tengah main nyorok2 tu, aku dah nampak kwn die, wan. dan naluri aku tepat kate bahawe tu lah kwn die. tapi, aku macam tak berape nak amik kisah sebab aku tak nampak die pun. heh heh. tak lame tu mase shima beli kasut. baru lah muncul due orang mamat tu. mmg sah lah, memang tu kau orang pun :P

Photobucket
Photobucket
kawan alif memang best. macam open jugak lah. takde segan2. kire macam easy going jugak :) kitorang jalan2 dan makan aiskrim :) masuk kedai camera nikkon. alif ngan kawan die tu suke lah. haihhh..

Photobucket

Photobucket

mase ni amsyar pakai spek untuk dijual. pastu, aku pulak pegi tangkap gambar. pastu, kakak tu kate "miss, tak boleh ambil gambar" hehe. sorry yahhh. sudahh terambil :P

tak lame jalan2. aku pun nak pulang dah :) mase nak naik tren. gile dasyat. pack macam sardin. kitorang terpakse naik second trip. dasyat2 :P

Photobucket

tengok orang dalam tu. dalam sesak pun, boleh membaca ?

Photobucket

No comments: