Monday, June 7, 2010

uncle zaidi and family

semalam uncle zaidi datang rumah. aku tengah tido. tapi, die suruh ee kejutkan aku sebab dah lame dah kite tak jumpe. so, aku pun turun still pakai baju camping. just sarung tudung je sebab baliik dr camping semalam aku terus tido. dasyat3.
,br>
uncle zaidi kate aku taklah gemuk macam ape yang ee cakap. uncle zaidi tak terkejut pun :P memang lah. cerite ee pekat sangat. tambah garam, gule, mane rase tak lain :P heh heh.

rindu lah jugak dekat dorang sume. ingat mase dulu dekat rumah lame slalu panjat bukit sane, sini, best betul. mase daki bukit lolipop tu paling best. tapi, sekarang dah digondolkan dah! haih, adventure betul lah dulu. lepas tu malam hari jumaat mesti main badminton dekat putrajaya. pagi2 jogging. naik basikal. haa, best2. banyak sangat lah.

semalam auntie nani kate : "eihh, dah besar dah, rase macam baru je lagi bawak awk keluar sane sini"

dida dengan mamat pun dah besar.
ye, mase cepat sangat berlalu :)

No comments: