Monday, June 7, 2010

camping 2010

cerita hangat : three words from fad "tak cukup sweet" ;

bile abg fesi surruh kasi komen tentang camp ni, itu lah dr fad. ahaa! aku sokong kau. bukan ape sangat pun. aku rase kem ni best. cume tak sebest dr camp camp tahun lepas kann. patutnye camp last year sudah basi tapi, masih segar sedikit kulat pun tiada. heh heh. tahun ni buat dekat ulu bernam same macam 2 tahun lepas. tapi, tempatnye dah lain. sudah maju sekarang :)

Scrapblog,Scrapbook,Novartis Enchanted Eve

cume tahun ni best sebab jumpe balik kawan2. jumpe balik geng2 sophia, faisal, dan yang lain2. padahal mereka senior terulung aku. kite team KRS same2. haihhh, rock nye zaman kegemilangan tu! bagaikan serbuk kopi yang banyak

mase malam pertame camp tu, dalam pukul 1pg dan lebih. kitorang lepak2 sambil makan teh dan biskut. lame lah kite borak2. banyak kut topiknye "aku matang" dan "aku gemok" aha! topik hangat bagi aku!

"nabil kate aku dah nampak seperti orang yang dah besar, macam dah berfikiran matang. hahaha! mahu aku tergelak sampai keesokan hari nye ".

"berat aku dengan fizie sudah berkurang! hebat en kite :D"

dalam pukul 2pg sampai 4 pagi aku lepak dengan faisal , sophia, syifa', faiz, nazreen, sim and mior. dorang gile kentang r. syok lah bile borak dengan dorang. yee r mereka dah besar2. nak cakap pun, psl study kolej je. nak kasi aku tauladan baik punye. malam tu aku tido dengan sophia n syifa' dalam khemah.

ouhh, ni.. sepanjang kem ni mashi tak de suare pun. sesak betul aku tengok die bercakap. sian kau. kau kene minum air asam jawa

Scrapblog,Scrapbook,Novartis Enchanted Eve

second day, aku tak ikut dorang masuk hutan pagi tu. terase macam malas. fad pun tak join sebab kaki die cedera parah sebelum kem. bg aku parah la. tapi, die seakan akan rileks je. tabah lah kau fad. aku gembira tengok manusia tabah seperti kau. heh heh. so, mase tu, kitorang jalan2 pegi tempat flying fox dengan cikgu fazley.

"cikgu fazley dah nak ke jinjang pelamin. rock lah cikgu!"

petang baru lah aku ikut dorang buat aktiviti. aku masuk team dengan mashi. ye lahhh!
cerita hangat : aku terhanyut.

bla bla bla bla bla. terlepas tali, hanyut dek air dan abg fesi selamatkan. the end.
note to amsyar : kali ni aku cerite bagaikan ade hari esok kan? ahhha!
ermm, alhamdulillah aku selamat :) terime kasih lah bang. sy tak tau ape nak buat kalau abang takde dekat situ :P

cikgu fazley memang kepale yang baik bg konco2nye ;
air yang mereka baling dekat aku sangat dasyat. woahhh, hebat lah cikgu! saye kagum r!

malam second day ni adalah malam kemuncak bg aku : malam persembahan.
team fad buat reality show : petai got talent. kelakar gile kut.

Scrapblog,Scrapbook,Novartis Enchanted Eve

dorang buat macam audition tu. ade tige juri : fad, pahri and shahril. fad jadi juri bahagian sakit tekak. pahri juri bahagian body language, shahril jadi juri bahagian permodelan. korang kelakar lah sebabnye bidang juri yang diorang buat ni sume ikut kretiria sebenar:D 3 kumpulan nak masuk audition.

kumpulan pertama : petai
kumpulan kedue : petai-petai
kumpulan ketiga : berpetai-petai

ye lah, mase persembahan korrang, aku tak berenti gelak je pun.

team mashi dengan nabil pulak buat skejap betul. haha. takpe2, team korang ade bakat terpendam yang betul2 dipendamkan kann? aku sorang je yang nampak bakat tu. haha

Scrapblog,Scrapbook,Novartis Enchanted Eve

tak lame lepas tu, ibu ajak turun sbb ade bbq sikit. so, aku ngan ee turun untuk makan. sedap sedap!

malam bile supper kitorang makan2 borak2 sampai pagi pukul brape entah. tapi, best r mase ni. kitorang makan meggi. zaki buatkan meggi untuk aku. care aku ngan die masak meggi same je. tapi, tak tau lah nape meggi kau lebih terase sedap jadinye. bak kate orang : maybe, kau buat dengan hati yang ikhlas. haha. tapi, tak tahannye, meggi kau buat ni pedas betul lah. berbotol botol air aku minum. thanks zaki. nanti aku masakkan untuk kau pulak Xp

Scrapblog,Scrapbook,Novartis Enchanted Eve

care fad cerite hati nabil jadi gelas pecah berkecai disebabkan Z pun kelakar jugak. gare2 meggi? nabil, kau cool je. hebat2! :D kau memang pentabah lah!

Scrapblog,Scrapbook,Novartis Enchanted Eve

aku jadi nurse tau tak malam tu!
aku merawat luka pada kaki fadhil. hebat lah! macam dokter betul! siap paki sarung tangan sume. heh heh nasihat untuk fad : cepat2 sembuh :)

Scrapblog,Scrapbook,Novartis Enchanted Eve

Scrapblog,Scrapbook,Novartis Enchanted Eve

dah lame borak2 sume, kami pun bercerai. aku tido bilik. esoknye, pagi2 aku dengan fathi dah balik. kitorang balik awal. tak sempat nak cakap bye pun dekat korang semue.

malas lah nak cerite panjang2. tapi, syok nye sebab kawan2 r. kenangan betul kut :)

No comments: