Saturday, March 20, 2010

alamanda hari ini :)

pegi, tak pegi, pegi, tak pegi. punye susah adik aku buat pilihan same ade nak ikut ke tak aku keluar dengan kwn2 aku hari ni. dan akhirnye, die bersiap, maknenye nak ikut lah tu :P so, siang tadi ibu hantar kami dekat alamanda. sementara tunggu yang lain2, aku dengan baby sangat lah kelaparan ( macam biase lah kan..) jadi kami makan dekat food court JE. HAHA.makan cantonese kuew teow. bile lapar, semue jadi SEDAPPP ! lepas makan baru pegi semayang :p

lepas keluar dari surau. nampak nadiah dengan mak die ngan adik die. muke slenge je. sampai aku macam kurang cam. die pandang aku pelik pulak. lame kami bertentang mate, baru real macam orang yang kenal bertemu :D so, kitorang jalan2. 2.30 baru pegi tempat bowling. lame sangat kitorang borak. tapi, shima, adib and syaza tak muncul2. tup tup, dapat msg dari shima. menurut msgnye, amsyar dengan alif pun datang jugak. so, okey je lah kan. lame tunggu.. kabonye bukan main ramai lagi yang datang, tapi, batang hidung tarak nampak. haihhh. nasiblah adib tibe2 muncul didahulukan dengan satu deringan msg masuk. so, sambung borak lagi..

syaza tak jadi datang. shima pulak datang sgt lambat. kitorang dah start main bowling. turn die tak jalan2. abang kerje situ pulak dok perabih tanye je, 'lame lagi ke nih'. haihh, selepas kami menunggu dengan tabah, baru lah shima muncul dengan 'sengihan standart' die tu. HAHA

hasilan!
  1. shima - 117
  2. adib - 116
  3. nad - 100
  4. tiya - 98
  5. nisa - 84
tahniah kepada pemenang. yang kalah, practice lagi. well, aku lah tu :P anyway, thanx to adib coz perbelanjaan bowling semue ditanggung HALAL oleh adib :D lepas habis game, kitorang hantar nad pegi mcD sebab family die tunggu sane. kitorang singgah makan aiskrim! haa.. sedap2. then, kitorang keluar untuk menikmati keenakan aiskrim sambil mengambil angin luar :)

lepas tu kitorang singgah tempat game token2 pembaziran duit. haha. main basketball jaringan padu tu. shima lawan adib. adib yang menang! tahniah2. aku shoot sekali. dengan kehebatan aku, yeeahh! tempat masuk dapat 2 point! :D lepas tu, main kuda pusing. die tulis 12 tahun ke bawah. tapi, kitorang naik je dan pekerje die datang. so, dah kalau pekerje die dah datang takkan nak sambung terus main. lari lah. pekerje die tu pun macam nak halau je dah. ahah. kelakar lah sangat mase ni. memang tak boleh belah je.

lepas tu baru jumpe amsyar. nampak sangat. rezeki kurang lah mamat ni sebab orang dah habis dibelanja baru muncul. hakhak. hee.. lepas tu, singgah surau untuk solat asar :) perjalanan kami bersambung dengan berjalan2 dan main2 dekat toys city. hermm,aku suke menghadap dekat sini. barang2 kadang2 best, nak beli tak mampu. so, sekadar cuci mata sudah lah kan :P dekat sini pun kelakar! dann makan lagi! shima pulak belanja big apple. donut sedap2 dan cumel2! kami makan dekat luarrr... amik angin. amsyar gelakkan orang makan comot. tapi, donut die lagi comot sampai pipi. tak boleh belah betul :D

bile makan kami rase dahaga. so, singgah food court semula. dan minum sambil berborak sampai rase nak balik dah :) banyak jugak lah boraknye.

cerite lebat amsyar : syeraf sangat bengang sebab aku telah menyumbangkan dimerit untuk rumah gamma disebabkan kesalahan aku yang TUTTTT. pastu, syeraf sikit lagi nak tumbuk amsyar konon2 nak lepaskan geram dan nasib baiklah syeran datang meleraikan pergaduhan.

HAHA! mati2 kau ingat aku percaya kah? :P never2! hee. taapi, mule2 tu memang aku rase macam nak percaye je. aku macam sedih r jugak. sampai part yang tumbuk menumbuk tu, aku rase dah macam cerite TV je, dengan kehadiran syerannye terus hilang kepercayaan :P

tak lame tu, ibu call kate dah sampai. so, kami pulang :) anyway, thanx jugak untuk adib. sebabnye, aku dah dengar lagu 'yaya' tu. haihhh, ape nak rase yeh? haha

kesimpulannye hari ni, sangat best. terime kasih kepada korang2 yang turut serta :) to alif, kalau kamu ade, lagi best kut. tapi ape kan daya.. tutt tutt tutt. haha

No comments: