Wednesday, March 17, 2010

camera ?

saya harap anda semue dapat rasekan keunikannye :P

camera baru? sedap sedap ! adik aku lah dapat camera. so, die boleh bergambar nanti :P aku teman je. tadi, kitorang semue pegi jusco beli camera die lah. lame2..sekejap sony, lepas tu olympus, pastu sony balik. haihhh... tapi, kalau aku pun gitu jugak. nak beli mesti pilih baik2 punye. yang mega pixel nye bernumber besar, designnye cantik, colournye menarik, dan hebat bergaye serta berkualiti tinggi. pasal tu jugak lah kut macam lame je nak pilih :)

lepas tu, kitorang pegi makan. dalam banyak2 tempat makan, entah kenape kfc menjadi pilihan. haha! rase kelakar jugak lah. pasalnye nisa makan chicky meal :P ngeh ngeh. mainan tu yang penting! ni mesti pengaruh iklan kfc petang td. aku, nisa ee ngan hydeel terliur je :P

1 comment:

Shieda said...

mainan tak sibuk ker si hydeel tu nak??? apsal tak masuk hydeel nak tut tut..wakakak