Saturday, March 27, 2010

cakap sendiri

fathia azalin's blogspot
dengar sini !

saya mengalami tekanan!

hh,,. sedih sangat rase. nak nangis rase bile ade peluang nak menghadap komputer macam sekarang ni :( semue orang dah focus pade study. so, tak berkesempatan lagi nak online. malah komputer ditempah oleh adik2. haih!

semalam kelas physics dekat dewan. kitorang dikumpulkan dekat dewan ramai2 bergrouping. bagi kerje dan berbincang. aku ok je lah. tapi, bile tengok orang yang sangat lebih dari ok, rase down jee.. so, aku kene sedar lah kan yang aku lemah. jadinye, aku kene berusaha dengan lebih keras? hurmmm.. kene. kene naikan semangat semule. alaahh, keaadaan semangat sekarang tidak menentu :(

tadi kelas addmath, mengikut group dekat dalam dewan. ramai yang siap dengan laju dan aku agak slow. bile nadiah dah siap, die duduk sebelah. ade jugak die ajar2. tym tu rase nak nangis pun ade. bukan sebab aku tak boleh buat. sebab ade yang aku tak faham nak buat macam mane, bile org terangkan aku still tak faham. bile nadiah ajar baru aku faham. so, aku terharu. HAHA. nampak betul yang aku ni susah sangat nak faham. lepas kelas addmath, aku rase sangat tension dan terus bertandang kat depan komputer ni. sanggup skip makan tengah hari yang tak pernah di buat oleh aku. dah la nak online ni pun kene menghadap adik2 dulo. tak boleh belah betul. bertambah ketensionan

go go fathia!
teruskan berlari
jangan pancit!
HAHA

3 comments:

Mysara Newrie said...

kesiannya ~ act tu tanda2 nak start tension dah ~


wake up gurl ~ u can do it :)

Lin said...

jangan berputus asa...teruskan usaha...kan dah buat suasana baru ikut Fadillah Kamsah...teruskan..fathia boleh!!!

Shieda said...

rilex la bebeh!! debaran sekarang ni..akan awak rindui tatkala dah dewasa kelak..wakakaka!! banyakkan selawat apabila gemuruh tu datang!! U can do it!! yakin boleh!!