Sunday, January 17, 2010

sy blogging lagi

ye lah.. memang tak boleh dinafikan lagi. aku memang suke masuk makmal komputer yang baru nih! haha. hari ni masuk lagi. kitorang blajar buat graf sume2 tu gune komputer. hurmm, syok jugak. tapi, aku macam agak terkantoi membuka laman web ini kerana cctv telah membuktikan segala tingkah laku aku kepada cikgu. ahha. yang aku updated blog ni, cikgu dah kasi chance. maybe, sebab die tengok kat cctv die tu, kitorang mengendap2 kat camera atas syiling ni je koje nye. hak hak.

anyway, pagi tadi ade tym komputer jugak. aku jugak sempat mencuri masuk blog baby. haihh, rindu die lah. tadi, mase chemist buat experiment lagi. macam biase la kan. tapi, kali ni aku tak bersemangat seperti biasa. makan, experiment aku pun tak brape nak menjadi. entah lah. agak kemurungan sedikit.

mungkin kerana semalam aku tak berkesempatan untuk tidur. ye, dari semalam aku tak tido. yang dasyat nye, hari ni kat dalam kelas aku tak tido langsung. termasuklah tym bio and sejarah. sangat mengejutkan je!

alamak, banyak lagi nak cite tapi, cikgu dah suruh off. bye! haihhh

No comments: