Friday, January 15, 2010

sukan sukan

mama norul suruh berenti sports dulu. tapi macam mane? boleh ke aku hidup tanpe main2 cenggitu. heh. poyo2 je. ye lah tapi aku akan kurangkan. aku skarang sedang bergiat hebat dalam main basketball.posisi PG. lee letak aku situ. so, aku akan teruskan basketball. netball pulak. macam biasa, ianye sangat sukar untuk bersara. haha. so, netball ni sekejap je kut. so, aku teruskan jugak. hoki pulak, hurmm.. aku dalam dilema nak drop ke tak nak? tapi, aku suke hoki. best sangat! sayang kalau nak drop. so, itu masih difikir fikirkan. olahraga, nad suruh jugak join lagi same die tahun ni. tapi, aku rase macam malas. sebabnye olahraga aku macam tak kemana je :P

tapi, macam ape sangat je lah yang aku kurangkan. haha! next week ade marathon dekat pantai batu buruk *tak sabar*

No comments: