Thursday, January 21, 2010

kata kata

aku tidur pada suatu petang. haihh, tidur petang buat aku rase pening je kan. baru lah aku macam agak sedar kata2 bibik aku dulu. hurmm, ape yang aku nak kate ialah.. tibe2 aku mengalirkan air mate lepas bangun dari tidur. dasyat! on the sport! atas sebab, aku macam rase rindu sangat dekat rumah. sangat sanagt2 lah sampai tak boleh diluahkan dengan kata2.

aku dapat offline msg dari ibu, die suruh aku call kalau free. ye, maaflah. sememangnye aku agak jarang call sekarang sebab aku tau, kalau aku call mesti air mate aku tak berenti mengalir macam air terjun yang sangat deras. tak nak! tak nak! aku takkan biarkan itu terjadi. haha.

aku dah tak sabar bebenor dah nak balik cuti bulan 2 nanti. sampai masuk mimpi :P haha. ouh, hari ni birthday nabil. so, happy birthday nabil :) haaa, ucapan besar untuk kau.

p/s : ibu, yaya mengalami masalah kewangan :( hee

3 comments:

hammatus syabab said...

yaya...jgn la cmtuuu..koi sdyh bace ni..dun worry..staun je lg..pejam celik..da abes..ok!

Lin said...

yaya..ibu dah masukkan duit...selamat berbelanja...

fathia azalin said...

yeh yeh!
thanx ibu :)