Saturday, January 9, 2010

bile ade dekat sekolah, macam macam nak cerite

assalamualaikum..

online lagi aku kali ni. sekarang tengah class komputer. so, cikgu nak bukak adobe hari ni tapinye ade masalah sikit. so, cikgu suruh je kitorang buat ape2. dan inilah yang aku buat :P
life sekarang?

agak berbeza dengan last year. tahun ni rasenye sangat busy memandangkan cikgu obses memberi homework dan aku obses membuat homework. sekolah rase sunyi sangat sebab kitorang yang pelajar dekat sekolah ni hanye seramai 114 orang saja. form 4 belum datang pun lagi. nanti bulan 2 baru datang dan time tu aku akan jadi sangat busy. sebab ketue PRS *tak iktiraf lagi :P sudah menunjukkan hint2 bahawa akan ade nye zaman kesibukan tym orientasi form 4 nanti.tapi, bagus lah. aku rase die yang banyak menghidupkan PRS SESTER. bagus2.

ouh aku nak cakap pasl outing semalam lahh. mule2, kitorang pegi pasar pagi dekat2 dengan giant. aku beli ikan laga siap dengan bekas2 batu2 skali. buat teman di dalam bilik :P kwn2 aku sume pun ade. siap dengan name lagi! so, aku telah mendaftar 'kaka messi' sebagai namanye :P rase macam outing semalam seronok sangat. banyak bende kelakar jadi. lepas pergi pasara, kitorang pegi giant, lepas tu pegi mydin then, pegi giant balik. haihh, mmg agak takde keje lah. terase lah jugak sakitnye kaki. ye lah kan, dari 11 pagi jalan sampai 6 ptg. gile ke hape. kitorang makan jugak dekat mcD yang brau bukak tu. cehh, maju2 :P

dekat mcD sempat jugak kitorangt gelak gile kuat sampai kering gusi dah :D sebabnye, sorang mamat ni boleh pulak buat lawak. mencari kwn die yang sedang beli makanan. muke die yang tengah tunggu tu bengang2 je. then, die call kwn die tu. tym die call tu kwn die dah ade dekat belakang tengah cari die. haha. padahal kawan die tu dah cari die dari tadi. haihhh, kalau korang sume tengok live punye mmg klakao bebenor. so, outing kami berjalan sangat lancar dan best.

pagi tadi ade majlis perlantikan pengawas. duhhh, orang yang polis tu cakap je dah punye lame. sampai due2 yang duduk sebelah aku ni haa tido sepanjang mase. haha. dina memang dah tersengguk2 dah macam ape ntah. aku ni haa tak abis keje kejut die je. yang si shima pulak boleh la tahan. tido steady punye :P aku macam kagum r jugak ngan die.

aku nak cite pasal dewan makan, sekarang kitorang dah tak pakai meja2 besar gedabak tu lagi. sekarang pakai meja bulat kecik2 comel. standart makan untuk 4 org. tapi, kitorang je berbelas belas orang satu meja. ye lah kan, kalau dah makan n kumpul tu mesti nak havoc je. haihh, merase jugak makan dekat meja bulat bangasawan . hak hak.

No comments: