Friday, December 4, 2009

sleepover

seronok sleepover. ni first time buat dengan kawan2 asrama. memang la sebab sebelum ni mane ade istilah kawan asrama dalam kamus hidup fathia :P rase sangat seronok :D

  • tiya
  • nadbs
  • deena
  • neddy
  • shima
  • aisyah
neddy and aisyah datang dulu dapa first day nye. diorang datang petang. malam tu sempat pegi jusco. then, tym ade dekat jusco. shima da sampai rumah. sian die, tunggu dekat rumah sorang2. tapi, nisa da pesan kat die "buwat la macam rumah sendiri" haha :D so, malam tu kitorang macam senyap sikit, hanye dengar suara gelakan sbb tgk nigahiga dekat utube :D kelakar gile kutt. dorang tido agak awal. aku tido dlm pukul 3pg mcm tu. dalam pukul 4, aku mcm orang bodo je sbb ade la kan.. haha. rase macam malu je dekat neddy :P

second day tu, nad ngan dina dr kuantan dah ade sekali. malam tu, lepas balik dari berjalan jalan. babah bawak makan durian. muke2 durian da sume2 ni :P lps balik dari makan durian. kitorang sume tgk ape eyh cite tu tajuk die(entah kenape rase malas nak mention sini)haha. best jugak. tapi, aku tengok sekerat saja kerana tidak lama selepas itu aku mengambil keputusan untuk online. haha.

aku tido pukul 4 pg. pandang katil, semue dah terbungkang :P esk paginye, semue orang da nak balik. so, aku kembali sunyi. tambah2 lagi, ibu kakngah n along pegi penang. ade kenduri kawen sane.

banyak sangat yang berlaku sampai aku rase malasssssssss je nak type2 nih. haha (eyh, aku rase aku da semakin pemalas-menjadi jadi!)

p/s : gambar, malas nak upload lagi

No comments: