Friday, December 4, 2009

sibs outt!

wei rase macam lame tak updated blog je. nih aku nak kasitau cerite hari tu sampai aku tak ingat tarikhnye bile. disebab aku dapat merasakan bahawa rumah pade hari itu akan menjadi sangat bosan. so, dari pagi kitorang adek beradek accept along plan pegi kuar. the mines pun jadi kerana ibu nak hantar situ sajaa :P

so, kitorang berjalan2 di sane tanpa hala tuju :) tengok wayang akhirnye, tapi ia menjadi sangat kelakar kerana :

aku tengok 2012, kakngah tgk newmoon, ee n baby tgk senario

2012 bg aku dasyat jugak r. banyak part yang aku rase mcm nak pukul2 je orng sbelah sbb rase berdebar gile :P ape merepek nih.
so,kami berpisah sebentar. HAHA :D
so, kirenye aku tgk wayang sorang2. haaa... mcm tu la. agak best laa.

cerita hangat : satu line tempat aku duduk tu sume laki. rase maksyuk gile Xp
takdelah. aku rase tak best sbenarnye (kejujuran) haha. so, aku mintak tukar dengan rakan yang tak dikenali yang duduk kat tepi skali. dekat je pun. 1 space sbelah je.

then, dah la ade masalah makan pulak tu. sebelum tgk wayang kitorang terpusing2 tak tahu nak makan ape. memandangkan sekarang aku and kakngah tengak boikot ayam, so, kitorang cari tempat yang takde ayam. amat sukar yeee... sebab ee ngan baby nak sgt kfc laa.. mcd. haishh.. nafsu2 belake :P so, kitorang makan la mcd. tapi, aku macam ntah pape je ouh. konon2 diet, boikot ayam. tp, aku makan big mac. walaupun bukan ayam. tp, die BIG! ohh nooo. become bigger! LOL :D

then, lepas tengok wayang kitorang pulang. kitorang duduk dekat fruit land kejap. minum2.
seronok jugak. sebab adek beradek aku ni asyek buat lawak je. kitorang cite2 lame situ pastu pulang dengan jemputan ibu :)

No comments: