Thursday, December 17, 2009

saya benar2 gelisah *sila faham perasaan saya !

assalamualaikum kamu semua :)

saya baru saja menyinggah di blog rakan rakan sebentar tadi. apa yang saya dapat di sini. rakan rakan sudah mula membuat persediaan sesi persekolahan untuk tahun 2010 (sounds sedap jehh). ini agak menggementarkan sebenarnye yee. setelah saya baca new post baru dari shima, barulah saya batul betul sedar bahawa sekolah akan dibuka betul betul tidak lama lagi. hal ini kerana, shima sudah pun membeli sepasang kasut sekolah. sedangkan, saya hanya baru membuat folio biologi sebanyak tiga page. untuk pengetahuan anda semua, itu tidak lah banyak berbanding homework saya yang membukit. *tidak dapat menahan tahap kemalasan.

i miss school actually! really miss it. kenapa tidak berdisiplin di rumah sepertimana fathia berdisiplin di sekolah? haishhh.. aku nak bukak buku. tapi, dekat rumah macam tak masuk je. buat homework pun tak lalu. jadinye, aku betul2 rindukan suasana sekolah. tp en, aku tak ready lagi nak jadi form5 yang menjadi victim tehadap SPM. ohh noo! (rasa sangat takut dan tak tahu nak buat macam mana. rasa macam jarang merasai perasaan begini)

faham perasaan ini?

1 comment:

muzil said...

slmt awk msk asrama, bole la displin diri..
kalo dok skola harian biase,ssh gler nk disiplin diri kat uma.huhu