Thursday, December 17, 2009

mimpi bile tido sampai tengah hari :D

haihhh. hari ni betul2 teruk jugak laa. dalam pukul 1 tengah hari, yeah! aku baru nak bangun :P nak buat cane en. nenek aku cakap "telan dek rumah" haha. aku senanye nak cite mimpi aku pg tadi. agak bodo jugak.

entah kenape neddy da kerje sebagai pemandu bas. bawak balik budak2 sekolah. yang dekat umah aku ni plak, ramai orang orang sume datang ade makan2. so, bile aku tengah layan2 tetamu seperti mashitah, nabil, shahril tu sume, aku tak tau cane dekat rumah aku ade game yang malaysia*mcm dekat library sester punye game* :P haha. so, kitorang main bende tu. sume hebat2 pulak tu, semue jawapan betul je. tu yang aku tak leh caye tu. dah tu, aku rase bosan sangat, so, aku pun masuk rumah tengok tivi. aku tengok tivi dengan mia.gile la, merepek sungguh mimpi aku. kitorang borak tentang 'serial killer'. lagi tak boleh blah. tym aku keluar rumah, semue orang dah takde. aku macam nervous gilee sbbnye teringat dekat serial killer yang mia ckp. pastu, bas neddy mendarat di depan rumah aku, aku pun naik la bus neddy. neddy try tenangkan aku dengan penuh nyanyian. haha. tapi, bile sampai je depan rumah aku kan, die stop. aku pun turun. haihhh.. ape motif aku naik bus sbenarnye. ehh, tak sangke rumah mashitah depan rumah aku je. mmg pelik gile la. rupe2 nye, tetamu sume tengah main kejar2 dekat rumah mashitah. hampeh betul :p HAHA

No comments: