Saturday, December 5, 2009

bakar bakar !

pengakhiran cerita semalam macam seronok gile! cerita semlaam macamm ni. aku ee and nisa rase bosan sangat, so, kitorang terus cite and cadang nak bakar satay. so, terus merancang ajak budak2 seri kembangan cume tambah fizi and nazmi. budak seri kembangan yang datang mashitah, fatimah, fadhil and nabilll~

seri kembangennnss


so, start dalam pukul 3 lebih mcm tu, dorang dah datang. kitorang bakar2 la satay. mule2, yang laki2 ni bakar, malangnye satay yang dorang bakar sangat sangat tidak menepati cita rasa. hangus rentung. rase pun ala2, satay pasir sajaa :D so, kitorang yang perempuan ni take over lahh :) satay yang kitorang buwat ni sangat mahsyuk! :P maka, yang lelaki2 ni berlajar dari kesilapan. sambil2 kitorang membakar, yang laki2 ni buwat free show kat sebelah

dasyat tau muke aku tym bakar2 ni. sangat bersungguh2

dan hasilnye! mahsyuk gile :D

goreng2! haha ;D

tertukar tukar orang yang buwat persembahannye. wei, aku rase ngantok ouh tibe2 bile bakar. so, aku buwat keputusan untuk masuk bilik along and ZZZZzzzZ. macam tak senonoh gile ouh :P bile da syok tido. agak lame bak kate baby. aku bangun semula dan keluar. satay yang dorang bakar tadi tu ade lagi. so, aku makan. ahha best jugak kali ni :P tak lame sket tu, dorang dah nak balik. siap ade perancangan untuk malam ouh. ni dorang balik, lepas smayang maghrib datang mula. untuk bakar2 sausege pulak. sementar tunggu dorang datang, aku baby mashi and fatimah tengok 'one litre of tears'. sedih bangat sihh :P

ouh lupe, ee siap suruh msg fadhil lagi untuk pakai seluar skinny malam tu. ye r die kan baru join the club :P semangat sungguh malagnye, fathi sorang je pakai mlm tu :D so, di kala malam, baby and mashi kelar sausege tu mengikut nama2 kitorang. tp, nama aku tak boleh di syorkan kat sini. sebab mashitah try send picture kat aku tapi yahoo kate transfering fail. ym memang tak btul sket. so, kitorang ade sesi bergambar mlm tu. bibik photographernye, sume gamba susah nak jadi. sebab bibik asyek melawak je. nak ready punye la lame. senyuman aku jadi muke tegang je :D fadhil kate kalau bibik aku jd photographer btul, boleh keras model2 sume. haha. macam tak boleh blah je ouh.

salah satu gamba yang bibik amek. memang banyak tak jadi je! sampai tym ni, sume org da penat nak pose dah :D

so, lepas kitorang membakar bakar sausege. berbekalkan air gas ape ntah. kitorang makan2. syok jugak. sambil bakar, budak2 ni main golf la. merepek je. haha. dan malam tu aku terkeluar suara mcm sinyu (bak kate nabil), ning baizura (bak kate fadhil) dan akhirnye, dorang pilih doraemon. batak2 je! hahaha :D mashitah ngan fatimah balik dulu. so, lepas tu kitorang cite2 and still bakar2. dan habiskan satay2 tu sume :)

p/s : gamba banyak tp tak dapat nak show byk. anyway, aku sangat seronok itu malam :P

No comments: