Wednesday, November 25, 2009

result

posto2! semalam, result end-year exam aku sampai rumah. cikgu ni.. suke kasi suprised untuk parents aku tau~ haishh.. keputusan yang cikgu kasi mase last day skolah tu mmg aku tak tunjuk pun dekat babah. aku tunjuk dekat ibu je :P seram sejuk aku tahu!

along tengok dulu keputusan yang sampai umah ni. die gelakkan aku. ye r, result macam aku dapat ni.. sape yang tak nak share gelak same2 kan? kan? tak pe, kali ni biar lah aku berterus terang. aku akan post untuk entry ni dgn memaaparkan result aku. supaye, pada mase akan datang aku akan tgk improvement yang aku capai. ceh ceh.. confident je :)

keputusan peperiksan akhir tahun

bm - 72
bi - 44
pai - 60
sej - 56
mathM - 60
addmath - 30
fizik - 56
chemist - 41
bio - 43
pjk - 57
psk - 76

jumlah markah : 462
peratus : 51.33
PNG (keseluruhan) : 2.73
PNG (elektif) : 2.73
PNG (ters) : 3.07

haaa, berikutlah! sedih ar jugak. tp, yang dah berlaku tak boleh ubah2 lagi. so, tak de gune nak menyesal. sekarang aku perlu berusaha lebih untuk ubah result aku tu. haishh.. skema2 je.

nak tau kata cikgu? cikgu kate...
  • fathia sangat mudah memberikan kerjasama dalam aktiviti2 kels dan selalu bersikap proaktif
  • fathia mempunyai semangat juang yang tinggi dalam setiap aktiviti ko-kurikulum yang disertai
  • kehadiran anda ke kelas perlu dipertingkatkan ke tahap yang lebih baik. anda sememamngnya berpotensi untuk melakukannya untuk kecemerlangn diri anda.
  • ulasan pengetua : sentiasa berusaha untuk meningkatkan pencapaian anda.
cikgu, mengikut laporan yang cikgu kasi. kehadiran sy 170/172. maknenye, 2 hari je la kan? kan? sy tak hadir kelas? hmm, aku pun tak ingat bile aku ponteng kelas ni. 1 sbb aku balik terengganu lambat. lagi satu psl ape eyh?

wei, kalau korang dpt result macam aku ni, mesti korang risau gile gile kan untuk exam next year? sebab, itu la yang aku rase sekarng.. parah sangat nihh.. aku kene catch up balik subject form4 tu sume. tpi, mne nak start? dari mule? hmmm.. kene fikirkan segera dan bertindak segera.

ohh nooo!
hidup aku dah semakin skema!

1 comment:

Shieda said...

Tahniah juga atas result tersebut!! jadikan ia semangat untuk lebih struggle for nx year!...mulakan dari sekarang....hehehhe caiyok! caiyok!caiyok!