Thursday, November 26, 2009

aku rase ape?

aku kembali ceria. family sudah terkumpul dan takde yang tertinggal. semue cukup. 7 orang. esok nak raye haji. so, petang ni nak balik kampung.kan semalam aku kemurungan. ye arhh.. mungkin korang tak rase berada di tempat aku. sorang2 tinggal dekat rumah tanpa bunyi mesej masuk dan tiada bunyi orang orang cakap pun :P tivi pun cerita zaman dulu2 je. bahasa klasik gile.

anyway, malam semalam.. ade sedikit conference dekat kawan2. yang ni syok jugak. aku nadiah, shima dengan aisyah. banyak bende yang kitorang bincangkan. pastu kitorang webcam-ing skali. sesungguhnye, aku sangat merindui mereka :P entah.. rase pelik tibe2 duduk sorang2, sunyi2 sebab kalau kat asrama, kite lain aras, lain block.. tapi, aku boleh dengar suare korang yang sangat kuat. haha :D aku borak dengan faisal jugak. boleh laa.. ubat penenang :D thanx faisal :)

pagi tadi, aku kangah dengan along pegi jusco. mereka dah pulang. so, aku agak seronok bersama mereka walaupun mereka hanye lalu lalang dekat depan aku. kui kui :P

No comments: