Wednesday, November 25, 2009

takde title untuk entry ini

haaaaaaaaaaa... tak boleh tido lagi ?

tadi borak dengan amsyar. sekarang die da offline.
so, aku kembali bosan :P
tak pe, aku doakan kau mimpi aku pulak, okey? :P

ari ni abg senior tak mintak kata2 peransang ?
maybe sebab esok exam addmath
die tau kutt addmath aku fail
so, die tak perlukan kata2 peransang dari aku?
HAHA

aku tengah borak dengan ali
dah lame kutt tak borak dengan die
so, aku tekan comment dekat page die :)

tadi, aku call mashi
aku ajak die datang umah aku esok
ajak die teman aku mengharungi hidup aku pade hari esok :P
sebab esok family aku pegi kedah amik kakngah
so, tinggal aku dengan fathi je :(
anyway, tak sabar nak tunggu u balik la, kakngah :P

emosi dah semakin stabil
maybe, kerana 24.11.2009 sudah berlalu
dan aku perlu mengharungi hari2 seterusnya
tabah!
sebab hidup ini penuh cabaran :)
haha

No comments: