Monday, September 7, 2009

qiamulai depan komputer

aku rase sangat jahat harini. ye ar,sekarang da tepat pukul 5.20pagi, patutnye ade kiamulai kat surau tapi kitorang telah meluangkan mase ini dekat CC ni. ye arh, aku ni mane buleh lari dari masalah perempuan yang korang korang sendiri pun tahu ape kah masalah itu :P makhluk yang terlibat : aku, nadiah, aten, aisyah. haa,ni memang muke muke jahat pun. cehh! tapi, kitorang kebanyakkan mase baik je :P rase sangat segarberger je ari ni sampai tibe tibe ade je mood nak blogging kat sester. satu hari tak tidur buwat mate jadi terus bulat macam bola golf yang baru kene pukul. hee! seronok2. macam macam buwat malam tadi, aku telah menggunting rambut rakan rakan seperjuangan mengikut fesyen fesyen terkini. tak sangke pulak, style rambut lady gaga menjadi idaman mereka:P haha.


mangsa fesyen
  • dina
  • aisyah
  • aten
  • syaza

yeahh,rase sangat profesional tambah tambah lagi bile ade konsulten sendiri, neddy! haha. bukan senang nak potong rambut dorang. nak bergaye je. sempena hari raya aidilfitri yang bakal menjelma ni. mereka mahukan segala galanya ditukar kepada yang baru. so,aku yang hebat menunjukkan kepakaran :P aku sangat sangat koya!


dan hari ni aku pegi sahur dekat dewan makan buwat kali kedua. semangat gile, lepas balik dari dewan makan je,terus curi2 berlari lari, berkejar kejaran menuju ke arah CC yang serba kurang canggih ni. dah la keyboard ni macam mencabar kewibawaan aku je. rase rasenye, kalau aku terus memblogging sebegini, mahu patah jari jemari ni :P tapi, disebabkan tahap kerinduan aku terhadap blog ini, maka aku telah menaip entry kali ini dengan memilih 'qiamulai depan komputer' sebagai title tanpa memikirkan tahap pencapaian komputer yang tersedie ade ni.hee


ohh ya ya! aku akan pulang tak lame lagi untuk meraikan hari raya bersame family. cehh, rindu rindu! another 10 days. so, waiting is the best thing to do for now. 10 days is like 10 years. so, i need to sleep more to get my 10 days back. or just play around or do anything else asalkan masa berjalan lurus terus dan laju :P weh weh korang, cokia je entry aku kalini,susah r nak blogging kat sini :P

No comments: