Sunday, August 30, 2009

coming back

kau nak balik mane sekarang? hye, sekarang da balik selangor balik. kampung okey, seperti biase, best. sumorang balik, mokde, pakcik, alang dan family2 mereka dengan bibik bibik alang sekali. cehh, die da x de geng :P dan atok lupe aku skolah dekat mane sume. lupe aku form brape. dan tak lame lepas die tanye tu, malam die tanye aku lagi. ohhhh... sangat sedih, die ingat baby :( tak pe lah, aku faham keadaan beliau yang semakin meningkat umur (ehh, betul ke nih?) award cucu termanje aku? T_T ceh ceh, poyo je :P

esok aku da nak balik terengganu. secare jujurnya,aku memang dah dapat rase da kemalasan yang terlampau dalam roh aku ni. haa, nampak sangat, sebelum2 ni, memang sah sah diri aku sendiri yang malas, bukan lah hasutan syaitan semate mate. ish ish ish, kau ni fathia azalin. wake up girl! kau ingat x, ranking kau number brape? ! hee, macam malu je tulis tulis pasal ranking ni. takpe takpe, TAWAKAL eyh! (cara muhasabah diri paling mujarab ketike ingat pasal ranking) :P ok, bile rase nak packing packing barang ni, yaaa.. aku mintak ibu tukar beg supaye aku x pakai beg susu tu lg :P semburan minyak wangi ibu yang banyak tu mmg kurang membwa kesan la, ade jugak bau die lagi. susu pekat nih!

anyway, rase malu dengan amsyar, sebab hari tu, dah comform2 aku kate nak balik awal, tapi akhernye, aku tewas dengan hasutan adek bradek aku yang membawa aku ke arah "x nak balik" :P dan aku juga rase seram sejuk nak berhadapan dengan ustaz awang dahan. yaa, aku tau die sangat baik dan sangat caring. tapi, masalahnye, niat semayang istikharah aku kate 'stay'.so, aku stay :P dan macam aku ni menyusahkan keje die je balik2 lambat ni. hari tu, aku da terpakse buwat sekali, dan sekarang aku buwat lagi. ohhh noo fathia, be a good girl okey!

ustaz, maafkan saya!

No comments: