Wednesday, September 16, 2009

don't leave us !

ustaz awang..

okeyh, ntah tak tau kenape tibe tibe satu hari ni, ayahde, cikgu2 sume suruh kumpul2 ramai2 dekat dewan nadwah. semestinye, ade berita terbaru la kan kan. biarlah aku ulang balik ayat ayahde.

baiklah, di sini ade satu berite yang perlu disampaikan. satu berita baik dan agak menyedihkan. seorang daripada guru sekolah kita akan berpindah dan beliau telah mendapat tawaran menjadi pengetua di sekolah menengah agama hulu terengganu yang baru sja di buka. beliau merupakan ustaz awang bin dahan.

O-M-G!! he's so hot
bile dengar je ucapan ayahde yang aku reka balik semule kat atas ni. dewan nadwah jadi bising, riuh dan rendah seperti suasana dekat bazaar ramadhan suare jeritan terkejut yang kuat, boleh didengari. begitu juga dengan suare jeritan terkejut yang perlahan. perkataan "what" secare serentak menyinggah di telinge. ustaz awang kelihatan terkejut. rupe2 nye, die pun tak tau pasal berite ni :P suasana menjadi tenang semula apabila ayahde sambung berkate kate. ramai jugak yang mengalirkan air mata.

-aku pun tak nak lah ustaz awang pindah. die sangat caring. muke cute. kirenye, kalau tgk muke die sejuk hati sket. ade lah pengubat dekat sester. dan aku tak dapat bayangkan, kalau die pindah, sape yang akan menggantikan tempat beliau? Ustaz Z? atau Ustaz nasir, atau juga cikgu cikgu yang lain? dan sape yang akan ganti tempat die dalam menjadi supplier card phone yang berwibawa? dan sape yang nak bagi aku lewat datang skolah lg? aku, amsyar, syaza dah risau risau nih. haha dan, kalau ustaz pindah, roll call dah x kan dengar lagi bende klakar2 :(

ye, ustaz, better u think cook cook first :P

No comments: