Wednesday, January 7, 2009

sekolah sekolah sekolah

hari ke-3 sekolah. penat sgt. tak tau kenape. maybe, da lame x sekolah kut :P esok dah start latihan bola jaring. cepat gile perlawanan skarang nih. x pe lah, ni la masenye nak kuruskan badan aku yg da gemok bertan tan! :P tp, nanti hitam pulak. alaa.. rase mcm malas nak main. tp, aku nak main! ouhhh ni, dalam kelas aku duduk dekat belakang sekali dengan fariza. da la x nampak, nasib baik ade fariza :P... dan aku rase mcm x de pape jd psl, form1 sume kat blok sebelah sane. so, nak kacau pun agak keletihan. ahaha. nadiah da pindah, langsung x nampak batang hidung die. aku terbayangkan KRS nanti. agak2 cane la tanpe die. mesti bosan sikit.

ouh, about pn rama. bile da knal2 ngan die. she's not bad. okay la. agak klakar ngan CSI die :P then, die byk kasi rehat tgk kitorang tired semacam je kan kan.best jugak die ajar!

yg apling aku x tahan. balik lambat. 2.30 baru buleh balik. aku setiap kali jam aku bebunyi pukul 1. aku akan excited coz lg beberape minit je nak balik. tp, bile pukul 2, fariza mesti ingat kan aku yg skang kite da balek lambat. fathia yg td segar dan bersemangat turn to zeroo zeroo zero! lemah mcm cheese+mayonis :P


No comments: