Monday, January 5, 2009

first day sekolah 2009

salah satu azam tahun ni kunun2, nak dtg skolah awal, nak jd pengawas yg berdisiplin, tp, pg td aku bgn pukul 6.30, sanpai sekolah pukul 7.20. hampeh btul! haha. x pe la. tiap2 tahun pun, ni la azam aku yg first2 skali. tp, slalu diketepikan :PP sampai je sekolah, aku da jumpe mashi,sya,syikin,khatty dan kebanyakan org. masuk kelas je, aku rase sunyi sket. maybe coz khatty,raja,hazman,amirul n darren kene pindah kelas. da x de sape da nak HUHA HUHA ngan aku da. lg2 aku ngan mashi x duduk same2 da. (hidup kesunyian) :PP ketue kelas, HAZIQ!! ahha. mmg suke kacau mamat nih! :P td aku ngan mashi da start buwat TAWAF (ekspidisi merayau) :P mintak izin kat ketue kelas! ahha. 4 kali kuar, 4 kali tu la ckp nak pegi tandas. tp, haziq pun let go je kitorang kuar. psl kalaw bab2 tawaf tanpe pas ni mmg da profesional bg aku ngan mashi.. sampai budak kelas aku tu sendiri pun da x kisah ngan kitorang :PP ari ni tawaf kitorang sampai blok sebelah sane nun jauh di sane. ahha. dlm2 tgh tawaf tu, kitorang sempat jumpe sofia ngan faiz.. DAN paw mereka. dpt r RM10. ahah jumpe nirash jugak. dan kitorang bwk die gi jalan2 sekeliling sekolah. sambil2 mengambil kesempatan utk berjalan2 sambil2 tgk jodoh form1, ye r.. karang khatty ngan cikin da cop, susah pulak. haha.. x de la.

kitorang da start belajar. aku sgt terharu kerana aku sudah besar! haha. aku da blaja biologi td, EST ngan add math! wah, hebatnye aku, da blaja sket sume tu. takut je x buleh catch up nanti :PP Pn rama guru kelas. nak je aku nanyi lagu ELLA tu bile dgr die ckp english yg pekat :PP geram. ahha. tp, never mind, die kan cikgu aku ;))

No comments: