Friday, January 9, 2009

hari ini hari khamis

td da start latihan bola jaring. aku main mcm bese, tp, x bersemangat sangat td.. tp, ok lah. seronok jugak la dengar2 cikgu praktikal tu ckp2.

balik rumah, aku kene buwat homework yg pn suneeta kasi. huhhh.. susah bebenar! then, bile buwat2 aku teringat balik cite aku gaduh ngan mashitah kat UPM.. aku rase mcm nak cite je nih..

cani...

time ni kitorang kat UPM tahun lepas. alaa.. ade mcm kem2 tu, tp bukan kem. ahha. mase kat situ, aku ngan mashi x same group. aku group yazid. mashi group shahril. mule2 kitorang gaduh mcm ni, mase nak pilih2 bilik tu. mashi, fatin, intan, ngan syafa nak bilik same2. so, aku ngan zaf x dpt bilik ngan dorang. dorang sume berebut nak bilik tu dan ini. aku yg sensitif ni... haha rase mcm terpinggir la konon :P then, bile dorang da dpt bilik same. terpakse la zaf same bilik ngan aku. aku ksian jgak ngan zaf tym tu. pastu, tym kat sane, aku yg emotional ni rase sedih psl dorang sume mcm pinggirkan aku.dorang sume buwat hal dorang. cite2 psl asrin ngan aiman. ahha. pastu, sampai kitorang masuk bilik dorang pun, ade kene marah2 sket. so, aku ngan zaf terus blah dr bilik tu. sepanjang kat sane kitorang mcm x baik. then, satu petang ni.. ibu dtg. ibu tanye "mashitah mane??" pastu, tym tu, aku nanges! ahahha.. mcm bangang je. aku sedih sebenarnye, tp, x taw kat sape nak cite tym tu. so, aku pun nanges kat mak aku. ahahha. pastu, bile aku nak blah tu. tibe2 nampak dorang sume tgh jalan2. dorang nampak aku je, shitah terus tanye "ko nanges ke weh?? asl kau nanges??" pastu, aku terus blah. gile drama! start drpd tu,rase2 mashi mcm da x senang. pastu, mase malam tu, aku duduk r kan. tym ni dorang da cop kan tempat utk aku, tp, dorang x cop kan tempat utk zaf. skali lg aku rase bengang :P tp, ok la pluss zaf x abis2 suh duk ngan die. tp, aku duk depan die psl die nak jugak duduk dgn suriya anak bonma. tym tu, tengah ade ceramah science. tp, mmg bosan gile *pig :PP n tym tu jugak aku duduk sebelah intan. pastu, intan tanye aku...

intan : nape kau nanges weh??
yaya : x de (dgn mate bengkaknye :PP) *ish, poyo r aku ni.
intan : ckp r.. kalaw ade pape masalah ke..
yaya : x de..
intan : kau marah mashi eyh??
yaya : mane de..
intan : habis kenape??
yaya : xde laa... aku sedih r, korang slumber2 je tinggalkan aku ngan zaf mcm tu je. (da start nanges)
intan : weh, jgn nanges. mane de kitorang tinggalkan kau
yaya : ye r..korang da la x same bilik ngan aku, pastu, makan pun korang x tunggu, kalaw jumpe pun, korang cite sesame korang je. yg aku ni x taw pape korang buwat bodo je.. da r, aku masuk bilik korang je. konon2 nak cite2. tp, ade yg marah2 plak.dulu, sebelum pegi, banyak r korang kate nak buwat itu la ini r sume. last2 korang plak yg ntah mane2 ntah hilang. aku sorang2 je. kalaw ko, ape ko rase?

*tym ni tibe2 mashi , intan ngan syafa da start nanges. so, kami nanges beramai ramai :PP

intan : fathia, sorry la. kitorang taw. mmg salah kitorang pun. tp, zafirah mane ade kitorang ketepikan, die yg nak ngan suriya je. kalaw makan pun, die sendiri nak makan ngan suriya.
yaya : da la.. x pe la. malas r nak kecoh2.

*byk lagi perbualan ni, tp, ni la singkatan die :PP

pastu, lps ade ceramah tu. kitorang ade game2 sket. yg main joget tu. ahaha. aku sedih sgt tym tu. psl aku x taw nak joget ngan sape. aku tgk mashi x joget. lame2 sket, die tgh tengah joget2 ngan intan ngan syafa. bertige. x lame tu, kakak fesi ngan khatty tarik aku. ajak joget lari2 same. aku pun ok la kan.. tym da lame. aku buleh nampak mate mashitah yg bengkak. haha. shahril ngan ali dtg jumpe aku. die tanye aku nape mate aku ngan mate mashitah bengkak n nanges2 die tanye kitorang gaduh ke sume tu.. aku x ckp pape pun.. bile da main sume game. tym tgh kumpul ramai psl nak tgk telur kumpulan mane x pecah tu, aku malas nak gaduh2 lg, aku terus pegi kat mashitah, aku duduk sebelah die.

yaya : mashitah.. ( suare nak nanges aku )
mashi : fathia....

* tym ni mcm drama! kitorang due nanges! haha.. pastu kitorang peluk lame dan tersesak esak kami menangis! ahha. mashitah mintak maaf. pastu, aku kate die jahat. ahah. pastu, kitorang gelak dan sambung nanges. actually, bukan salah die pun.. x de sape2 pun salah. aku ni kan gedik :P bese la tu.. lame kitorang nanges same2!pastu, terus banyak cite yg kitorang nak cite. kitorang sedih psl kitorang gaduh. ye r, first tym gaduh! ahha. ali ngan shahril tgk je kitorang nanges2 sambil gelakkan kitorang. ahha. start drpd tu, dorang asyek ejek je psl tu. ye r. sepanjang kitorang kawan, itu je la yg kitorang gaduh. x penah pun gaduh2! haha

No comments: