Friday, January 9, 2009

netball oh netball

kenape netball penting sgt bagi aku?? ape yang penting sgt? baling2 bola,rebut2 lari2 dan stop mengejut bila dapat bola. x rase ke yg netball tu pelik dan kelakar? bile terfikir terfikir dan berfikir lagi, maybe itu la kebestsan nye. kalaw bola sepak. dapat bola, mereke teruskan menendang nendang dan berlari bersame bola tu, bola jaring pulak, tadi org ni jerit2 nak bola then bile da dpt, die buang dan baling pulak bola tu. mmg agak terencat. tp, nak buat mcm mane. lagi pelik, lagi kite suke.

aku main netball since standart 3. mmg x buleh dipisahkan lagi. haha. x taw nape suke sgt. maybe kerane bola itu bulat. eh, sfera! ahha. tgn ku yg besar menggegam dengan penuh kasih sayang! :PP. pasal tu, kalaw tym aku darjah enam. aku terlepas bola je. semorang akan jerit "sayang bola, fathia! sayang bola tu!" aku terfikir lagi. kalaw aku sayang bola tu, nape lepas tu, aku akan baling balik bola tu kat org lain. itu ke tande kasih dan sayang. nape aku x pegang je bola tu, lari dan bawak balik rumah. kalaw buleh, tidur dan mandi, aku akan bawak bola tu bersame. haaa.. dan, dulu, kalaw aku buwat salah time main. kitorang kene cium tiang. bertuah sungguh tiang itu.. patut la, peratusan org yg kene penyakit kancing gigi semakin meningkat. aihhh.. x kesah la sume tu...haha

sbenarnye aku blogging ni nak cite psl ptg td! tym aku maen bola td.. da x lasak mcm dulu.. aku cepat sgt letih. x taw nape. bese laa.. da lame x main. lg2 sukan2 nih. haishh.. cikgu ckp C ngan WA mcm x stabil lg. aku rase tercabar sgt! ahah. after that. i try my best. okay okay saje. next tym. aku nak belatih lg jadi mcm dulu mase2 aku maen ganas2 ngan cikin. laju jee.. haha.. aku kene tunjukkan kat cikgu yg C akan stabil! :PP tgk la nanti mcm mane! haish :))
go go fathia!!! chaiyok! go!!! :DDD

No comments: