Monday, January 19, 2009

kan aku da agak! keemoan aku je yang terlebih! haha.. meh la aku mau cite ni!
since aku da semakin dewasa ni (16 tahun) aku duduk dalam kelas pun da x same dengan mashitah lagi. dalam kelas asyek tak de mase nak cakap2 ngan mashitah. then, aku ambil keputusan untuk letak jawatan pengawas! so, aku buleh lepak2 ngan mashitah time rehat. tapi, keputusan yang aku ambil tu memang mengarut. setelah aku ambil keputusan dengan tidak nekad itu.. mashitah pulak isi borang permohonan jadi pengawas. so, aku x jadi nak resign! xP tp, lps tu, mashitah da jadi ketue keceriaan dalam kelas. die sgt busy mengalahkan perdana menteri. aku ingat kitorang macam da tak rapat sgt. psl aku buleh sedar kdg2 dalam sehari hanye beberape patah perkataan je yang keluar dari mulut kitorang. ye laa.. dalam kelas, die x abis2 buwat keje keceriaan. then, lame lame tu, aku pulak yang asyek keluar kelas psl aku ade latihan netball. so, kami busy bersame same! aku stress psl da lame x borak ngan die. ahahhaha. aku bagaikan lesbian yg kehausan kasih sayang :P x de la! sampai ari ni, die baru ajak aku teman die gi toilet. baru la aku rase ok. balek rumah je, aku call die, dan aku cakap:

aku-
"wehhhhh!!!rindunye kat kau! ahha da lame x ckp ngan kau, kau asyek busy ngan keceriaan je"
mashi-
"ala..kau pun asyek kuar kelas, maen netball je"

pastu, da oke. kite berbincang ttg BBQ! haa.. best nye! :P


No comments: