Friday, January 16, 2009

hari hari ketiredan

rase macam da lame x blogging nih. ye laa.. busy sket. pagi pegi sekolah, petang ade netball. balik dlm pukul 6, mlm kene buwat homework pulak, tu pun homework yg bertimbun timbun x siap :PP

hari yang sangat mencabar iaitu hari ini ;)

Photobucket

balik sekolah je.fariza ikut datang rumah. kitorang buwat speghetti..sebelum dtg rumah tu, kitorang singgah jusco, beli ayam! sangat kelakar psl kitorang kene rushing gile. ibu nak pegi sekolah balik. so, kami agak mcm pelarian! ha-ha

aku bawak speghetti ke sekolah. nak kasi dekat EE. die da pesan awal2. dan menurut penceritaan EE, bukan die yg habiskan makanan tersebut.tp, nazrul, fizi, nordin dan laen2 yg habiskan. siap pesan bawak lg plak tu. ingat aku ni bibik free kau ke! ahhaha

ok. time netball, ari ni kitorang buwat match
under 15 VS under 18! under 18 menang 13-7. malangnye, game kitorang agak teruk dan x senunuh. ahha. C under 15, gile laju. aku x tekejar kejar.. ahha. lps keluar padang je, kitorang sume kene bebaris dan kene agak kemarahan dgn kak Su. then, kene pumping 20x.. mau tercabut lengan aku! pastu, lari 2 round dataran semesti. marah betul kak su. tp, aku tetap suke die! mcm mane die layan kitorang, ajar kitorang dan marah kitorang sgt berbeze berbanding dgn org lain! so, aku suke! ahha

balik je, aku kene balik ngan Pn Zalina. aku rase serbe salah dengan zaf, psl da byk kali aku janji nak pegi ABC ngan die, tp, da byk kali tertangguh tangguh. sian die! so, esk aku akan pastikan yg kitorang akan pegi! ahah.. ok2, tym aku ngan baby da balik dan sampai rumah. aku ngan baby gile haus! tp, ibu ngan bibik x balik lg. so, kitorang terkurung kat luar, dan x buleh masuk :PP
da la dahaga! so, kitorang lalu dekat depan umah uncle eddy. then, baby dengan x malu nye mintak air minum kat uncle eddy! kelakar gile time ni. die mcm x kenal kitorang je. die ingat kitorang tengah buwat kerje amal mane ntah!
kurang asam! haha.nasib baik, die ingat akhernye :PP
Photobucket

No comments: