Friday, January 23, 2009

mase berlalu dengan pantas

eh hallo, ini minggu aa manyak sibuk lo. tada masa mau blogging punyaa

monday
aku ke sekolah seperti biasa. berbaju biru beserta kemeja dan blazer. beg sandang bercolour hitam dan purple. membawa buku2 yang membebankan =p pg ade latihan bola jaring, aku agak keinjurdan di bahagian kaki. tp, still okay! :)

tuesday
perlawanan bola jaring peringkat bla bla bla. aku x amik taw sume tu psl firasat aku mengatakan walau ape kemenangan yg kitorang dapat, kitorang still tidak layak untuk di bawa ke peringkat seterusnya

SEMESTI vs Teknik Shah Alam : kalah 6-7
SEMESTI vs Sk 18 : menang 14-0
SEMESTI vs Puchong Utama : kalah 1-12
SEMESTI vs Seafield : kalah 3-5

mmg benar ape yang aku fikirkan! ahha. tp, aku still bangge dengan pencapaian yg kitorang dapat tahun ni. at least, better than last year! :))

Photobucket

wednesday
koko unit beruniform sudah setart! haha.. kembali kepada kawad yang berkecenderungkan ke arah kehitaman. aku agak menyampah pada hari ini kepada seseorang! 8| nway, thanx to faiz,mior,faisal kerana turut hadir dan memberi sokongan pada hari ini. dan tidak lupe kepada sofia yang menyebok bersame.

thursday
hari ni aku sgt keletihan! balik dr sekolah je, aku, mashitah,ee ngan baby terus pegi jusco beli barang untuk BBQ esk. habis dalam rm183.60 sen . malam, aku ngan mashitah buwat kek. tp, kek kami agak x menjadi Xp


No comments: