Friday, January 23, 2009

BBQ!!

Photobucket Photobucket
tema: black and white
Photobucket Photobucket
kek kami 16 tahun, timah sesat | abg pahri... ahah.. bersame hydeel!
PhotobucketPhotobucket
tidak tahu mengapa ? | girls with fathi azalin!
Photobucket
yeahhh!

hahhh! seronok gile ari nih!kitorang buwat bbq seperti yang dirancang. aku balik rumah je mashitah da ade kat rumah. dr situ aku dpt agak bahawa plan penipuan uncle van ella berjaye! :P
kitorang dengan agak kelambatan get ready dengan laju dan pantas. aku masak speghatti dan dpt kepujian. ahha. ok2, sedang kami cooking2 bagai org penting di dapur, tgk2 cikin, khatty, hazman ngan mirul da dtg. kitorang da la x mandi lg. x lame tu, da ramai dtg.. yazid, fizi dan ramai lg. dengan pakai baju sekolahnye, kitorang terus lari naek atas dan mandi.

da siap mandi, kitorang turun.. best gile tgk dorang membakar arang manekala ayam dan daging dibiarkan seperti patung yg x buleh gerak :P so, dorang sume makan masakan aku dulu.. hee.. habis! ahaha. pastu, panggang2.. mcm2 bende yg dorang buwat.. ade yg main basikal, ade yg main skateboard, ade yg panggang memanggang, ade yg tangkap gamba, ade yg makan, ade yg dgr lagu, dan ade yg bergelak ketawe. ahahah.. pastu, setelah lame memanggang.. yazid bwk sausege gi dapur, dan goreng nye di dapur. lebih senang. so,ramai gile org kat dapur, kitorang duduk dan citer2. n ade satu part ni mmg x bleh blah. aku tengah goreng2 mase, then, aku nak ckp, dan alihkan tempat goreng2 tu, tibe2 minyak kene tangan baby. die jerit kuat gile, aku sgt tekejut sehingga membuwatkan aku juga mahu jerit bersame same, lps tu, secare tidak langsung, yazid sambung jeritan dgn x buleh belah sehinggakan sumorang kat dapur tu jerit secare berkumpulan.. haha, mcm coral speaking pun ade :P

bile da ptg sikit. kitorang sume da makan sehingga mahgrib, kitorang masuk rumah dan duduk2 sambil bercerita dan tangkap gamba.ade jugak key-charp main gitar dan kitorang menyanyi. mmg syiok sgt. tp, tym ni aku sgt sedih. kerane syafa tibe2 nanges. baru la aku perasan yg kite x layan die sgt. actually, kitorang pun x sedar yg die rase terpinggir. tp, lame2 die ok! :))

bile da malam, kitorang sume pegi taman. best gile tym ni. mule2 kitorang duduk2 sambil nyanyi2 dan citer2. then, kitorang main kejar2. macam budak kecik! ahha. tp, mmg seronok sgt! da mlm, so, banyak bintang! rase mcm dalam tv, hari paling best! lps tu, ramai yg da balik, dorang sume duduk kat bukit yg dekat taman. die suruh tangkap kan gamba! mmg cantek gile pada realnyaa. tp, pada kemeranya, gelap gulita.

at last, yazid, fizi, nordin, afdhal tido dekat rumah aku ni haa.. pastu, mlm2 kitorang makan meggi. x taw nape meggi yg baby masak tu masin XP aku sarankan taruk gule. yazid sarankan taruk air. suke ati r korang nak pilih mane! ahah

haaaaaaaaaaaaaaaa! hari ni sgt best! aku x taw cane ckp, mmg seronok gile. hari yg paling penat dan menggembirakan! :PPP

No comments: