Saturday, January 24, 2009

SM Sains Kuala Terengganu

jam menunjukkan pada pukul 1.20, tibe2 aku rase nak tgk result permohonan SBP aku.. mule2 rase mcm x nak tgk. at last, aku tgk jugak! n nak taw! die kate permohonan aku diterima!. aku sgt x percaye sehinggkan aku refresh sebanyak 3 kali dan keluar dr web tu dan masuk balik. ahhh.. x caye nye. mule2 aku rase seronok sgt, tp, lps tu, aku rasa mcm x jd nak pegi. coz mashi ngan fariza x dpt. tp, fariza nanti maybe buleh pegi MRSM. n harap2 shitah dpt asrama jugak nanty. mesti dpt punye la..

ok. so, aku ditempatkan di SM Sains Kuala Terengganu (SESTER) ahhh.. jauh gile.. ibu ckp, senang naik flight mcm kakngah. tp, aku rase mcm x yakin, bulih ke aku tinggal jauh dgn family. lgpun, aku ni kan pemalas. homework slalu x siap. tido dalam kelas mmg kerap. apetah lg buwat tawaf satu sekolah, sudah jadi hobi. macam mane aku nak tinggal dekat asrama yg x de ibu babah ee baby kakngah n along? mashitah lg... hahh.. jauh pulak tu. dan x de org yg aku kenal pun dekat situ.. hahh.. menakutkan je :P

ok. menurut maklumat yg aku dpt tentang sekolah tu. SESTER dpt tempat number 6 dlm pencaipan SPM 2007 (seluruh SBP). harap2 2008 ni buleh naik lagi :P (bakal sekolah) haha.. dan sekolah ni 4 km de pantai.. buleh tgk penyu bertelur nih! student x ramai. bilik nanti, 1 bilik untuk 2 org. untuk mendapat keterangan lanjut. lawatlah laman web bakal skolah aku ini.. ahhaha

1 comment:

Anonymous said...

sester ni dlm kwsn kampung ke ? ke tepi jalan besar ( tepi2 bandar ) ?
ada tak gambar penuh sester dari main gate ? :) pls rep asap . tq