Friday, December 19, 2008

tahniah!!!

tahniah alang n paklang!!!

Photobucket
jumaat 19.12.2008 9.50 am
muhammad hadif ziqri bin jamal

pg td, alang kat rumah aku. konon nak pegi keje tp da saket2 mcm tu.. kusyuk sgt tunggu ketumban nak pecah. tp, ketumban die x pecah2 trus bresalin. haha. dr segi penceritaan alang dan paklang, cani :: paklang dr rumah aku nak hantar alang gi keje. da nak dekat sampai kat tempat keje, alang tibe2 suh patah balek, die kate mcm da nak bersalin.haha. sket lg nak bersalin kat dlm kete, aku cube bygkan kalaw die lahirkan kat dlm kete name die mesti muhammad gen2! haha. fuhh..naseb baek sempat hantar hospital. kat hospital pown, sampai2 je, terus keluar.alhamdulillah..sgt senang. slamat melahirkan dan slamat dilahirkan! haha..

kate alang, kelahiran bayinye itu awal bape minggu ntah..aku sebuk termenung.. aku termenungkan cite smalam.. alang kate, die da x sabar2 nak bersalin, die kate lagi, kalaw nak cepat melahirkan kene buat 1 excercise ni.. die kene baring n kaki dlm keadaan mcm org buwat sit up tu...pastu ade sorg lg akan tarik tgn org mengandung tu plahan2 pastu baringkan balek plahan2..dan buwat lg dan buwat lagi...pastu, smalam, disebabkan ketidak sabaran alang nak melahirkan..die ajak aku tlg die buwat excercise tu..kitorang pown buwat la beberape kali.. agaknye, itulah kesannye..tgk2 arini da kuar baby.hahhaa! excercise itu sgt berkesan! bile tringat balek, aku try utk stop gelak sorang2 mcm org gile ni. haha

pesanan kpd ibu mengandung : pastikan auntie da ready utk melahirkan, barulah buwat excercise tu! :PP

1 comment:

a . i . n said...

wah kak da dah dpt baby ke??
kem slm die ok..
say tahniah..
baby boy ke?