Saturday, December 20, 2008

hari ini..

sabtu, mawi kawin, 8 bulan aku kapel dan aku cerie! haha. ari ni ade kenduri menikah ngan ape ntah. spupu aku nye. kak azie ngan kak gegar.haha.. kat kenduri tu, aku agak busan psl x de geng. kak acha, selly, kakngah n maksu sume x de. yg ade azam sdg terduduk n termenung keseorangan. haha.. kat sane ade sorang budak ni..kecik lg. tp,muke mcm agnes monica (haha) tp, die mcm kurang upaya sket. aku ksian kat die kdg2. tp, sifat die yg hyper active membuwatkan aku x risaw sgt n membuwatkan aku heppy tgk die :P die tym mule2 dtg tu, aku terkejut psl dtg2 je die terus pegi kat aku n salam aku byk2 kali. aku plak ikot je la die salam. haha, mmg x de keje. pastu, buleh plak die nak cium aku, mcm nak cium mulut.. then, kitorang maen yg sep3 tom3 tu..melawak je. aku mmg x reti nak maen cane. tp, aku ikowt je die. tym kat surau, die maen2 ngan aku ngan pika. btw, fika da luruskan rambut. haha. comel la tu.berbalek kpd budak kecik td, die sgt cergas sampai aku pown penat nak layan tp, aku layan je psl aku ske tgk die gelak gile2 :DD tym nak balek, fika ngan aliff ikowt balek umah. kat umah, alang da balek dr hospital. excited je sumorang tgk baby baru! haha.. bile da x taw nak buwat ape. aku layan je la budak2 tu ngan hydeel. maen nyorok2. nyorok plak kat bilik aku ngan kakngah je. haha. ntah pape je. pastu, maen dokter2. x lame pown psl lps tu makcek ngan makcu dtg utk amek fika bwk gi jusco. nak beli barang. gi tu la.. mlm ni family makcu ngan makcek tido kat umah aku. kitorang adek bradek mule2 lg da cop nak tido bentang tilam kat bilik ibu :P owh! masuk cite psl tido! aku lupe nak story, smalam aku mimpi, aku mimpi aku dpt 5A je pmr. aku sgt sedih taw x. tp, maksu aku kate kalaw mimpi tym pukul 10 camtu mimpi syaitan je. haha.. so, aku teteap takut.. bla bla.. haha

No comments: