Friday, December 19, 2008

ini blog aku punye!

ckp psl aku, aku ni mmg suke memblogging. kadang kadang kalau aku busan2 aku tulis je aape yg aku suke. walaupon aku taw org x suke bace blog aku n ape yg aku tulis, tp, suke ati aku la kan.. aku nye blog! aku tulis ape yg aku buwat tiap2 ari sbb aku suke ingat balek ape yg aku buwat arini, maybe org busan nak bace psl hidup aku bukan ade kene mengene ngan korang pon. tp,sbenarnye, aku x de la arap sgt org bace blog aku . suke ati korang la nak bace blog aku ke x. blog aku mmg x cantik n x de sape pon nak visit2 blog aku ni. so, aku x kesah sgt n buwat ape yg aku suke. lgpown, aku baru je blaja2 nak buwat blog nih. tp, sape yg bace n bengang psl aku tulis dlm bahase rojak pluss bhs aku yg ntah pape nih?? ouh sorry. tp, aku masih menghargainye psl aku tau korang bace blog aku :DD | xP tp, kalau korang complain pon, ape korang buleh buwat. ini kan blog aku. kalau x suke jgn bace. kalau suke teruskan membace. kalau bende laen, mcm prangai aku, maybe, korang buleh tegur psl prangai yg buruk aku buleh ubah kpd yg baek. tp, blog ini style aku. mungkinkah aku buleh tukar2 style aku sesuke aty? ouh, aku mmg berpendirian dan tetap dgn style aku. tu psl aku x suke copycater2 di luar sane. jgn la tiru aku coz aku sgt x suke.

aku x penah tepikir pown nak jd mcm howt,rempit2, emo2,gothic2 ni. dimane aku, disitu la aku..x semestinye aku suke itam ,org ckp aku black metal!hakhak..hitam itu ringkas membuwatkan aku suke.maybe style aku bukan di kalangan emo2 or gotik2 ni..cume style aku style aku sendiri..suke ape yg korang sume suke n x suke ape yg korang sume x suke. n kadang2 kite x bersependapat. itu yg membuwat kan sume antara kite ade style tersendiri. bukannye pilih style yg kite nak dan ikowt care pemakaian dorang sume tu. kalaw aku , aku ikowt ape yg aku slese pakai.haaa


eh eh, berbalek kpd blogging2 aku td. haa! aku suke ape yg aku tulis! haha. kalaw x suke, sile lah pegi www.bulehblah.blogspot.com (sape yg x suke aku tulis mcm ni mesti rase mcm nak terajang je aku)then, aku gelak.

No comments: