Wednesday, December 17, 2008

auntie Nae

ari nyh..pukul 11 pg,auntie Nae da dtg dgn anak2 dgn anak2 die. sedangkan kami masih ZZZzz dibuai mimpi..then, ibu masuk bilik terus jerit sambil menyergah kitorang

"cepat la siap! awk sume nak pegi x nyh?"

so,budak2 yg tido lg nyh cepat r bgn n baru kelam kabut nak besiap! haha.. aku mandi2 n jumpe auntie Nae kat bwh..kitorang nak gi starfield club. babah ngan uncle lee nak maen golf. pastu, kitorang sume nak kene temankan budak2 tu(anak2 auntie Nae) swim..last2, aku pown mandi skali! haha..

pelbagai stunt aku buwat tym tgh swimmm tu, tp, aku mandi kejap je. takowt itam! haha..x mau r aku menghitamkan kulit lg..aku bukannnye kat UK. autie Nae dulu penah tinggal kat sane, die study sane. then,die cite kat kitorang betape suke nye org sane die org kulit itam cam kite2 nyh! haha

yaya & baby : kitorang gaduh2 psl itam2
auntie Nae :(berdialog)eyh,u now, org dekat UK ,sume nye nak skin colour mcm kite, bile jumpe auntie, die mesti ajak auntie pegi berjemur. then,i ask her y.she said, her skin colour is so.. boring,then,she want like mine! ahha

aku ngan baby hanye mampu tergelak.

aku, fifah,ee,baby,ngan lyana makan kat club mule2, da kalaw lapar sgt! aku rase tringin sgt nak makan char koew tiow.so,aku ngan baby makan tu, ee amek lamb chop,lyana nak chicken chop.so, pipah cam kenyang.so,kitorang pown makan...

Photobucket
imran hensem!

anak aut Nae mmg kalaw da speaking mmg slang die ikowt UK dah!ahha..dorang sume cumel gile lg2 imran! waduhhh..hensem btul.aku ngan baby mcm x bleh blah je! haha..

&&then, lps kami sume mandi n makan semule kat club, kitorang jumpe cik yanti skejap. die kasi aku air ubat utk aku minum nanty. TQ cik! tym nak balek pulak, kitorang nak gi The Curve, nak jln2 n maybe nak tgk wayang. tp, x jadi tym tu, psl babah n uncle li suh kitorang tunggu die. dorang pown nak pegi. so, aku ngan geng ni pown balek dulu.. aku tido kejap n besiap. then, kitorang pown jalan..

tym mlm ni plak, kitorang sume da penat swim td, so,mls nak jalan sgt,jd, kitorang sume makan kat Italiannies. makanannye enak skali. sgt sedap! then, ari tu jugak befday auntie Nae, so, aku pown wish la kan..hee..malu laa**aku banyak makan mase tu! sie2 jogging aku! haha..aku minum Tropical sunshine.sedap2!makan spaghetti, pizza, roasted chincken, ade tiram n haduii byk lagi sampai aku pown lupe name2 pelik dorang. haha..

fifah x penah makan tiram be4 dis, then, aku ngan baby suruh die rase.. kitorang nak tgk mcm mane muke die bile makan tiram yg x sedap bg kitorang. haha... tym die makan, kitorang pandang je die. pastu, die terus buwat muke toye die dan ckp "jahat la korang nyh!".. aku ngan baby pown gelak ahh! for dessert,aku mintak NY strawberry cheescake!ahaaaaa...sedat sgt2!

Photobucket
gaye aku yg x ready! haha

sbelum balek, kitorang masok dlm skejap,jumpe plak artis2 buwat pengambaran.. kitorang pown cepat la blah. sempat la nampak **** n *** n **** lg...hahah. identiti terpakse dirahsiekan psl aku x ingat name mereka. sape la mereke sampai aku nak ingat2 sume ni..haha..lps tu,kitorang pown balek n ajak lyana tido umah!*

No comments: