Thursday, December 18, 2008

sape terkejut!

lol. paklang kalaw dtg umah mesti nak tekejutkn aku. aku slalu ade dlm bilik. then, die mmg slalu dtg umah, n kalaw da dtg die akan masuk bilik senyap senyap n buwat bende yg x berfaedah (terkejutkan aku lee) haha! tp,malangnye! ari ni aku telah berjeye kenekan die pulak! cani2, tym tu aku dgr da suare die kat luar bising2, then ,aku nyorok r sbelah pintu. pastu,nampak bayang2 mcm die tgh nak masuk bilik plahan2. tym die nak masuk, aku sergah laa! haaa! taw plak nak tekejut! haha.. don't mess with me! hekhek..kitorang gelak gile2. die gelak sambel mununjukkan ketidak puasan hatinye..pastu,start plak baleng baleng bantal. da mcm filem hindustan!haha. isteri sedang sarat mengandung.. suami nak bermesre ngan aku..haha..eceyhh..x de la..kacau je!

No comments: