Monday, December 15, 2008

jogging!

Photobucket

seperti biase cuti2 aku x tido ngan baby sampai pagi..tp,ari nyh afifah pown ade...tido kat umah kitorang..spanjang malam tu kitorang online using 2 laptop yg ade..haha..ade laa borak2 ngan amar(baby's friend)haha..pastu,ade la buwat bende laen..pastu,kitorang call afdhal.die mmg x de keje..bgn pukul 3 4 pg then, maen game..haha.pastu,dlm pukul 6.30, kitorang da siap2 nak gi jogging.excited gile..proses membakar lemak!tp,x de la jogging sgt.nyamuk banyak ahh..aku tension pown ade jugak.lps balek jogging je..kite sume breakfast ngan babah n ibu.makan nasi goreng,roti ngan minum hot choc..yummy sungguh!hekhek..lps breakfast..sume da lepak atas katil sambel on9.ade borak ngan fatimah kejap..die jeles la tu psl tgk webcam kitorang 3.haha..aku plak mengambil kesempatan untuk tido..ye r..penat bakar lemak..then,dlm pukul 1,aku bgn ade lg sorang makhluk yg x dikenali kat bilik ni..aku dgn yg baru bgn tido x pakai spek amai2 x nampak..aku tunjuk kat fifah sambel tanye "sape tu?"dorang gelakk je tgk aku..ye r,mane x pelik td ade 3 org je..skang da ade 4 org.haha..tgk2 fatimah tgh baring kat sbelah.aku agak tekejut.aku tanye die bile sampai pastu die kate da lame da dr pukul 9 lagi. haa.. hahah.. pastu, kitorang lunch makan nasi ayaamm..then,pegi masuk bilik,buwat khemah.haha..aku da jd cam budak kecik geng ngan dorang nyh!x lame tu,pegi taman pulak maen mcm org bodo je..giimnastik atas buaian.ahha..ngan lompat2..da balek rumah..sume da terlentang..tido zZZz..pastu,mak fatimah dtg utk amek die.bye bye fatimah.

No comments: