Saturday, May 7, 2011

susah ?

Assalamualaikum :)

matrikulasi :)

dan sume orang mcm "sure ke wei? dah tu, UiTM tak nak ke?" ramai yang kata matrik ni susah. better go for UiTM. dan aku macam ragu ragu pada mulanya . ada jugak yang kata itu ini lagi senang. aku dahh alamak, mane patut pilih ni.

sekarang, aku pilih matrikulasi penang. dah cukup dengan pendapat orang, cukup dengar segala informasi. itu susah, ini susah. now, it's up to you, Fathia Azalin. macam aku sendiri selalu cakap, dalam dunia ni takda apa yang mudah. semuenya susah susah belaka. sebab tu, laluinya tenang yaa ~

jangan takut dengan SUSAH . betul tak ? betul tak ?


try lah kalau berani kan kan . try matrikulasi yang orang kata susah :) saya cabar ! haha. usaha tangga kejayaan :P kita try dulu. tak salah cuba. mungkin ini lah jalan nya.

jangan risau. macam orang selalu cakap, CHILL ! semuanya akan OKAY ? kan !

lagipun, belajar lah mana mana pun Fathia. asalkan kau still belajar, dan lepas tu tak da apa nak dirisaukan asalkan hidup tak pernah berhenti belajar. untuk apa belajar ? untuk capai kejayaan itu, dunia&akhirat .

No comments: