Saturday, May 7, 2011

noktah confused itu .


Assalamualaikum :)

UiTM sri Iskandar, Perak - accountancy

berdebar kut check UPU semalam, alhamdulillah dapat first choice, apa yang aku nak dapat. tapi, aku still confused nak pilih mana. setelah berfikir berpanjangan, mendengar pendapat, cari informasi. hati kata nak yang ini :

matrikulasi penang - accountancy

titik noktahnya di sini . aku pergi ke matrik, study betul betul untuk buat degree finance :) cakap memang mudah tp insyaAllah usaha ada, bergantung kepadaNya, DIA bantu .

agak bercelaru dan stress jugak untuk buat keputusan ni. aku harap ni pilihan yang terbaik and tak tersalah pilih. belajar mana mana pun sama je kan ? still bergantung diri sendiri juga .

kawan di luar sana, TAHNIAH atas apa yang korang ada sekarang :) yang tak beberapa senang dengan keadaan sekarang, sabar lah. insyaAllah, you will find your way , because Allah is always be your side :)

hei, tak sangka kita dah nak sambung belajar macam ni. ke alam yang lebih mencabar kan ? nanti, dah sambung belajar, jaga diri ya. pandai pandai fikir baik buruk. semoga jalan yang kita pilih ni sentiasa diredhaiNya :) jalan yang terbaik untuk kumpul bekalan untuk akhirat nanti . untuk aku, kau, dia, meraka, semua .

semoga berjaya dunia&akhirat :)

No comments: