Saturday, May 21, 2011

RABU KHAMIS JUMAAT SABTU dengan kinah ;)


Assalamualaikum :)

RABU , kinah datang tidur dekat rumah ni . dan itu sangat awesome ! best sangat kut bagi aku . buat macam macam . punye lah sakan meronggeng sana sini, berani je pulak dengan 'pemanduan haram' ****

kite pergi alamanda , aisyah dengan shima ada sekali. suhi jumpa sekejap je. best lah, aku sempat beli barang barang matrik dekat carrefour alamanda. muka si baldi merah =.='


kita pergi BSN , sengal kan pergi sampai dua kali sebab tak jumpe number acc matrik, lepas tu lupa jumlah nak bayar. aku sangat lahh tak tau dan aisyah sangat lah PRO , kan kinah ? haha . yaa, mungkin lepas ni aku kena lebih alert dengan hal hal sebegini . teruk lah fathia azalin ni =.='

kitorang pergi jusco beli beli barang matriks and sempat lah pekena ABC s**** sambil makan sushi . memang terbaik :P

kinah ade ikut aku pergi kerja sekali ; tadika . die dah kenal abu mansur comel :) nampak kinah macam penat gile kut sebab mase tunggu waktu balik tu, duduk dekat tangge die dah tertidur tersengguk sengguk . haha . penat kut jadi 'cikgu tinah' HAHA :D

best lah lawatan awak kali ni , menyeronokkan . gelak gila gila bila tengok 'OH YEAH' same same dekat youtube . lepas tu nak tengok movie dekat AWOOH asyek tergendala je . makan tido dengan chachoss . bawak kereta main sesat sesat ! seronok *HAHA


bila agak agak awak boleh datang lagi kan ?

No comments: