Friday, March 25, 2011

TERHEBAT ;D

TAHNIAH SESTER

tahun ni seramai 36 orang pelajar SESTER berjaya mendapat straight A's dalam SPM. SESTER berada di ranking pertama SBP di Terengganu dan berada di ranking ke 7 SBP satu malaysia :)

TAHNIAH , semua orang yang duduki SPM :P

semoga SESTER akan lebih hebat pada tahun tahun yang akan datang


pergi terengganu semula memang menyeronokkan gilaa :) aku rindu suasana terengganu. suasana dengan kawan kawan. untuk pertama kalinya, aku pergi terengganu naik bus. wahhh ! penat, letih, kebas *rungutan yang dahsyat tapi enjoyyyy tidoooo saja :P

kalau masa pergii aku tidooo je, tapi on the way pulang aku langsung tak tido. aku dapat seat tingkat atas. bus 2 tingkat *jakun* HAHA seronok seronok !

itu saja untuk kali ini .

1 comment:

nurul nadia ramli said...

tiya: haha, sy gelak aje